Nu er det snart jul...
Ved godt jeg har nævnt dette ur tidligere i tråden, men tænkte et par billeder var på sin plads, nu hvor det ikke er et ur vi ser så tit.

Syntes det på læder er flottes, ville dog foretrække et på lænke hvis det var, da deres lænker koster spidsen af en jetjager i løssalg.

İmage

chronografen er også flot, dejlig diskret.
İmage
Svar
ultoman Skrev:Ved godt jeg har nævnt dette ur tidligere i tråden, men tænkte et par billeder var på sin plads, nu hvor det ikke er et ur vi ser så tit.

Syntes det på læder er flottes, ville dog foretrække et på lænke hvis det var, da deres lænker koster spidsen af en jetjager i løssalg.

İmage

chronografen er også flot, dejlig diskret.
İmage

Fedt fedt ur Icon_love
Hvad skal man så med et Patek Nautilus Icon_e_wink
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg skal en måned til Hawaii med et par kammerater henover jul og nytår, så det bliver nok ikke til et nyt ur i julegave... Og dog, skal have mig et SKX007 (som skal med mig på tur) da mit gamle er afgået ved døden Icon_e_surprised
Simon Hedegaard
Svar
Der er ikke mange ure der står der tilbage på min ønskeseddel..men et ur der gerne måtte ligge under juletræet i år kunne være et Breitling Navitimer. Ikke nødvendigvis den nye model, men A23322 med læderrem kunne sagtens gå an og den ville passe rigtig fint ind i min nye urkasse fra Rainer med plads til 8 ure (jeg skulle have valgt et til 6 ure:-).

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
jeg ønsker jule urmanden giver mig lyst til at købe et ur... har været urløs i et stykke tid, der er ikke noget der trækker i mig...
Mvh Hr.holm
Svar
jk Skrev:Jeg vil godt være beskeden i år. Min julegave må gerne være fra en genbrugsforretning. Jeg kunne vældig godt tænke mig en gammel IWC Ingenieur ref. 1832 også kaldet Jumbo. Hvis det er, må den gerne være med sort skive som på dette billede fra nettet, kære Julemand.
JK
İmage
Icon_+1
Uha, sådan en fætter måtte også gerne finde vej til det midtjyske Icon_drool
Svar
For mig kunne det være en panerai logo eller måske en radiomir, har dog ro på lige nu, med nyerhvervelsen af mit 422
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Da jeg aldrig blev kaldt en virkelig god dreng i skolen,
Ture jeg ikke satse på Julemanden Så jeg købte selv uret på ønskesedlen Icon_e_biggrin1

Så her er julefreden også sat ind Og Planerne for 2015 er her sidst i 14 er ikke de store,
men en lænke til mit Citizen kunne godt være på tapetet. Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Min julemand kommer forbi tidligt i år med mit nye Citizen Depth Meter Icon_e_smile
İmage

Limiteret til 2000 stk

İmage
Svar
Hvor er det købt?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)