seven friday
Hej alle. Hvad synes i om seven friday ure. Jeg ser tit de her ure på ung mennesker og synes at det her ur er noget teenagere aragtigt. Men det er vel et fint sted at starte med når man er ung og der ligger jo et ok værk i uret. Men vil gerne høre hvad i synes om dem og hvilken mening i har
Svar
Jeg har set dem nogle gange og synes først godt om dem, men tror desværre at jeg hurtig vil blive træt af designet...sorry! Icon_e_wink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Miwes Skrev:Jeg har set dem nogle gange og synes først godt om dem, men tror desværre at jeg hurtig vil blive træt af designet...sorry! Icon_e_wink
Jeg vil også blive træt af dem på et tidpunkt.jeg vil nok blive lidt forvirret at kigge dem. Men de er da meget sjovere Icon_e_wink
Svar
Jeg synes også de var ret cool da jeg så dem første gang, men efter at have prøvet det på armen spillede det ikke rigtig for mig. Men friskt design til dem der synes om det Icon_Up
Svar
Minder lidt om noget tidligt Urwerk - meget overfladisk betragtet altså Icon_lol  - men også lidt om en pyntefælg til en '62 Chrysler -
Svar
Jamen jeg syntes faktisk ret godt om designet, selv de farvede taler til mig, jeg har jo også hang til firkantede ure med runde hjørner Icon_e_smile . Når det så er sagt (skrevet) så tror jeg aldrig jeg kunne finde på at give 8-10.000,- for et ur med et værk som handles for bare 200-400,- kroner. For den pris ville jeg forvente noget ETA….
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Nej tak herfra. Slet ikke min smag.
Mvh Kim 
Svar
Jeg må indrømme, at jeg faktisk er utrolig glad for mit. Bruger det primært som uret jeg har på, når de vilde fester i byen foregår! Jeg bruger det dog også af og til på arbejdet. Det kan godt være, at man ikke får specielt meget ur for sine penge, og at det er blevet hyped helt vildt. Jeg synes dog stadig uret faktisk er ret lækkert, og der er stadig mulighed for at skifte til lidt forskellige remme!

Eneste kæmpe ulempe er, at den sorte belægning på mit ur nemt bliver lidt ridset!

İmage
Svar
Meget specielt og anderledes, dog langt fra noget som ville passe i mit ur-univers.
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Kan huske at jeg i starten syntes de så spændene ud,
Men må erkende at de på ingen måde kan opretholde
Den begejstring, de er klodsede og upraktiske at se tiden på,
Skal jeg have et upraktisk ur, bliver det når lotto gevinsten melder
Sig og jeg kaster en million efter navnet som ikke viser klokken.

Men som ikke lotto vinder siger jeg stort nej til Seven friday og mega
Complications.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)