Omega Constellation
Jeg har idag købt et Omega Constellation automatic i stål med en kasse som passer til uret er fra 1966. Det er et Cal. 561, Ref# 168.005.

Undskyld de dårlige billeder :(

İmage

İmage

İmage

Mvh Mikkel
Svar
Tillykke med det !!!

Det er et smukt par, var jo lidt med på sidelinjen Icon_e_smile og en superflot Connie æske ikke mindst. Icon_hello

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
Til lykke med uret.
Det er IMO den flotteste kassefacon.
Jeg har selv et lignende gold cap fra fra 1963.
Æsken er mindst på højde med en samtidig Rolex-box?
Kender nogen prisen fra ny på disse ure?
Og prisen på et tilsvarende Rolex?
Min, måske forkerte, opfattelse er, at der ikke på det tidspunkt var stor forskel på priserne.
/
Kristen
Svar
Mange tak Icon_razz, Jeg tror det er svært at sammenligne prisen, men måske thomas har et bud?
Svar
Tillykke med det meget flotte ur. En ægte klassiker.
Har selv et mage til, men dog uden den tilhørende æske.
En rigtig god fangst, den bliver du gla` ve`, som vi siger på Fyn Icon_e_biggrin1
Mvh Palle
Svar
Dejligt at se folk sætter pris på et sæt med ur og den rigtige box. God cach

vh baun
Svar
TDN Skrev:Tillykke med det !!!

Det er et smukt par, var jo lidt med på sidelinjen Icon_e_smile og en superflot Connie æske ikke mindst. Icon_hello

Mvh. Thomas

Hvis du var med på sidelinjen så var jeg i frontlinjen og hold kæft hvor han blev glad da jeg indvilligede, at sælge æsken Icon_mrgreen
Den er god nok næsten blevet revet ud af mine hænder Icon_violin men nu er jeg tryg ved dens fremtid Icon_e_smile
Svar
Det er jo også relativt let at finde et Constellation, men svært at få den originale box. Jeg har ikke solgt et ur med original Constellation box i flere år selvom der har været efterspørgsel.

Jeg har vist stadig 12 Constellation der mangler box til og vel også omkring 12 som jeg har box til.

vh baun
Svar
Så vidt jeg kan se, så er priserne på komplette vintage Constellation boxe på højde med vintage Rolex boxe, hvor man er i firecifrede krone beløb.
Svar
[url]"http://www.tradera.com/item/191504/218649528/omega-constellation-automatic-chronometer-ask" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.tradera.com/item/191504/2186 ... ometer-ask[/url]

2.152 SEK
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)