Svar: 696
Tråde: 31
Modtaget Likes: 43 i 24 svar
Givet Likes: 92
Patrimony!!!
Ellers har jeg haft fornøjelse at prøve et GP 1966 med kasse i palladium, det er godt nok kun 39mm og med lys skive, men på armen føles det helt rigtigt, virkelig et lækkert dressur, producent med historie og in-house værk! Og kan fåes til en fornuftig pris greymarket.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
•
Svar: 369
Tråde: 24
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg vil fremhæve Omega DeVille Trésor
<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?t=5153" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?t=5153</a><!-- l -->
Morten Østergaard Koch
Omega Planet Ocean XL
Panerai PAM292
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
@gufle. De der knopper på siden er rester efter støbningen. De skal bare bankes af. Jeg tror der er for meget arbejde i at sætte det ur i stand til at jeg vil gå efter det
@Morten. Meget flot Omega men 40mm er i underkanten af hvad der passer mig.
Mvh
Klaus
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
@JLC Ultra Thin Moon. Sindsygt smukt ur men for småt.
@Henrik. Meistersinger har for meget gang i den på skiven efter min smag og så er jeg ikke helt vild med deres ene viser koncept.
@Peter. Den GP Patrimony er lækker men for lille.
@VC og AP: Det er jo ikke stål ure men hvor er de lækre. Jeg er klart fan af den VC. Forbandet flot.
Jeg er umiddelbart mest til de to IWC Portugueser 5454 og 5102 da det skal være et stål ur ode er henholdsvis 44 og 43mm:
Mvh
Klaus
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
KlausM Skrev:@VC og AP: Det er jo ikke stål ure men hvor er de lækre. Jeg er klart fan af den VC. Forbandet flot.
Mvh
Klaus
Der stod ikke noget i opgavebeskrivelsen om stål. Der stod, at kassen skulle være blankpoleret.
JK
•