Ur aften/weekend på Syd Als
Jamen så er det jo perfekt at tage ungerne med i sommerhus en eftermiddag/aften Icon_e_wink
Svar
Claus Tukjær Skrev:Jamen så er det jo perfekt at tage ungerne med i sommerhus en eftermiddag/aften Icon_e_wink
Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Man kan sige meget men der sidder sgu et kvikt hovedet på ham Tukjær Icon_e_wink Icon_mrgreen Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Hej

Jeg kommer også, og jeg har hørt at vi skal ud og dykke i swimmingpoolen, med vores dykkerure, så kan der eventuelt blive lavet nogle undervandsbilleder af vores dykkerure, jeg glæder mig ihvertfald til den weekend. Icon_e_biggrin1

MVH Peter
İmage
Svar
Info er sendt ud til dem som er tilmeldt indtil nu. Stadig 3 værelser tilbage.....
Svar
Hej

Jeg kom til at vise billederne af sommerhuset til min kone og datter, og min datter skyndte sig at sige at hun vil med far i sommerhus den weekend, så jeg tager nok Emma med. Icon_e_biggrin1

MVH Peter
İmage
Svar
Hun er meget velkommen Icon_e_biggrin1
Svar
Hej Claus

Jeg har også spurgt Preben og kone, de kommer muligvis også hvis de har plads i kalenderen.

MVH Peter
İmage
Svar
Et hus næsten magen til var med i et program om sommerhuse på DR2 i går. Lækkert, kan næsten ikke vente.....
Svar
Var det det med en pool fyldt med tyskere?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: