Ny Hodinkee video
Endnu en fin video fra Hodinkee med Eric Ku [url]"http://www.hodinkee.com/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.hodinkee.com/[/url]
Svar
Det der Speedmaster CK2915 han har er godt nok lækker Icon_drool
De andre ure er nu heller ikke værst... Icon_e_biggrin1
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Rigtig fed samling, rart at se noget anderledes end bare Patek, Rolex, og AP... Med det der Vianney Halter burde ryge direkte i skraldespanden... Er du gal det er grimt Icon_crazy Icon_e_biggrin1

Er til gengæld helt vild med det MB&F HM5.. Der er ikke langt fra kærlig til had Icon_razz
Svar
Fedt afsnit!

Men det skal jeg jo næsten også sige....

Det spændende for mig er hvad der sker ca. på midten og de Omega ure har med og hvilken vision han har omkring Omega....

Han har en drøm om at fuldende Omega's tre enighed fra slut 50'erne - altså den første speedy - den første seamaster 300 og den første Railmaster....

Præcis samme udfordring gav jeg mig selv for år tilbage!

Vi er ca. kommet lige langt - han har speddy'en og Railmasteren - jeg har også Railmasteren(endda den aller første leveret i 1957) samt jeg har en del af seamaster 300'eren - som han iøvrigt efterlyser!

Det kunne være man skulle kontakte ham og se om ikke han har noget spændende han vil bytte ind for sådan en djævel!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Du var også den første jeg tænkte på da jeg så videoen Jon Icon_razz
Svar
Fedt Jon, det er da bare at prøve Icon_razz De seamaster 300ere er bare så fede!

Gad personligt gerne at smide en 2913 i samlingen.. Føj det er lækkert Icon_e_biggrin
Svar
JesperC Skrev:Fedt Jon, det er da bare at prøve Icon_razz De seamaster 300ere er bare så fede!

Gad personligt gerne at smide en 2913 i samlingen.. Føj det er lækkert Icon_e_biggrin

Year det burde jeg vel! Icon_e_wink

Men du ved jo hvor ondt det gør på mig at overveje at smide nogle af dem fra samlingen!

Vh. Jon
Svar
Endnu en superfed video. Jeg kan godt lide den ro der altid er omkring netop disse.
Man får helt lyst til at købe et ur Icon_e_wink
Med venlig hilsen
Jesper

I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Svar
gmt-geek Skrev:
JesperC Skrev:Fedt Jon, det er da bare at prøve Icon_razz De seamaster 300ere er bare så fede!

Men du ved jo hvor ondt det gør på mig at overveje at smide nogle af dem fra samlingen!

Vh. Jon

Ja det fandt jeg da ud af Icon_e_biggrin .. Men godt det lykkedes, har nemlig ikke haft andet på håndledet siden og er bare så glad for det! Icon_razz
Svar
JesperC Skrev:
gmt-geek Skrev:

Vh. Jon

Ja det fandt jeg da ud af Icon_e_biggrin .. Men godt det lykkedes, har nemlig ikke haft andet på håndledet siden og er bare så glad for det! Icon_razz

Godt at høre - det gør dog stadig ondt helt inde i sjælen at tænke over at det ikke ligger i min boks længere... Icon_sign

Vh. Jon
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)