AP rubber clad
Ja, det er nogle år siden prisen var på det niveau for en komplet pakke i god stand (up)
Svar
Jeg har hørt kransen er noget sart , men fedt ur.
Glæder mig til at AP laver en 42mm med ceramic krans
Ja, 42mm og keramisk lünette så bliver det interessant.
Svar
Bumblebee... 42 med ceramic Icon_cool Iøvrigt suveræn på armen pga vægten.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
Jeg er ikke super gode venner med kassen på Bumblebee.
Svar
Alle lynetter på AP er sarte Icon_razz
Har bedt om at det bliver tjekket hos klarlund og politiet om det er varmt, da prisen er 20-50.000 under normalen.
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Citat:af Amehlbye » 23/10/2014 06:04

Alle lynetter på AP er sarte Icon_razz
Har bedt om at det bliver tjekket hos klarlund og politiet om det er varmt, da prisen er 20-50.000 under normalen.

20-50K? Næppe....

20K er vel max, men fornuftigt nok at få det tjekket
Svar
Ingen til salg i eu (den model) - i USA står de til mellem 82-111k med indførelse i EU, bliver de endnu dyrere.
Må tænke over det Icon_razz
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Så må der været noget der er gået min næse forbi? Er det en speciel model? Er det ikke bare en Rubberclad Ref. 25940 eller? i så fald er de da til at finde til 75-80 stykker uden sådan alt for store problemer?
Svar
70k lyder ok og det er ikke givet du kan hente de penge hjem igen med lethed. Skal der service til eller er kassen skrammet kan det hurtigt blive et dyrt køb.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)