Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Behøver jeg svare? - det gør jeg så alligevel
For mig står de to Patek langt over de andre du nævner og med hensyn til skiverne, synes jeg næsten de er perfekte. Sjovt så forskellige vi er - de ting som Klaus fremhæver som negativt ved 5980 og 5726 er klart på den positive side for mig

Lige netop dag og måned på 5726 samt chrono subdial på 5980 ser super ud IMHO.
Jeg synes også de andre ure er meget lækre, men jeg har bare noget med PP for tiden.
•
Mange spændende betragtninger - Tak for det.
Vintage Rolex har også været oppe til overvejelse og er det sådan set stadig, dog er det eneste vintage Rolex der rigtig trækker et Daytona og det koster som bekendt...
Derudover har jeg også kigget en smule på lidt vintage AP RO Jumbo 5402 og så også en ROO ref 25721 med den oprindelige blå skive.
Der er rigtig mange forskellige i spil, og indrømmet så ville det måske også være fedest at finde noget med et prisskilt på max 100K, således at der stadig er lidt at lege med....
Jeg har absolut ikke travlt med at træffe en beslutning og skal nok vende og dreje de forskellige muligheder flere gange før jeg beslutter mig, idet jeg har en klar forventning og forhåbning om at dette ur bliver et der skal supplere mit SD livet ud.
•
Svar: 349
Tråde: 60
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 4
Dornbluth i guld ligger på en 70.000 - 100.000 kr.
Med venlig hilsen
Borgbjerg
•
Du har ikke overvejet et PP5711? Havde jeg dine håndled (størrelse) skulle det ikke tage mig mange øjeblik før jeg havde sådan et.
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Borgbjerg Skrev:Dornbluth i guld ligger på en 70.000 - 100.000 kr. 
Du er ikke langt fra men 70k får du ingen af dem til - i hvert fald ikke fra ny!
Udover det så er det specielle jo også ved Dornbluth at man kan customize mere eller mindre og så tikker der lidt mønt oveni!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•
Citat:af KimT » 22/10/2014 04:13
Du har ikke overvejet et PP5711? Havde jeg dine håndled (størrelse) skulle det ikke tage mig mange øjeblik før jeg havde sådan et.
Nope - Har jo haft et til låns et par dage for ikke så længe siden og det var ikke mig.... Det var alligevel for klejnt....
Sad også i går og spekulerede lidt i AP RO Jumbo 5402, men den bliver også for lille. Jeg er ikke så god til de der meget flade ure....
•
Svar: 349
Tråde: 60
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 4
Med venlig hilsen
Borgbjerg
•
gmt-geek Skrev:Udover det så er det specielle jo også ved Dornbluth at man kan customize mere eller mindre og så tikker der lidt mønt oveni!
Nu er Oktober snart gået, så jeg glæder mig til at se netop et Dornbluth i guld med lidt custom ændringer her på forummet Jon
•
Når du har brug for hjælp til at vælge et ur i den pris klasse, hvorfor så
Ikke spare op til noget rigtigt lækkert..
•