Gold finger international sa
Hej,

Jeg skal købe mit første rolex og er faldet over et ur hos goldfinger international fra Schweiz. Sub 114060 ubrugt - pris cirka 34.000 - skulle have alle certifikater, boks mm. Hvordan tjekker jeg at det er ok og er der nogen der har erfaringer med denne sælger? Uret er fundet gennem chrono24.

Mvh lasse
Svar
Kender ikke sælger men det ur kan du finde billigere herhjemme. Jeg mener du kan finde det til 39-40k.
Check her på salgssiden, vintageure.dk, chrono.dk og dreamwatch.dk
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hej Klaus,

Tak for hurtigt svar. Jeg har dog ikke kunne finde tilsvarende herhjemme i samme stand og mener at have været hele vejen rundt. Uret er nyt og med keramik krans? Har du nogen erfaringer med chrono24? Mvh lasse
Svar
Se her:
[url]"http://www.dreamwatch.dk/produkter/alle-ure/nyt-rolex-submariner-114060" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.dreamwatch.dk/produkter/alle ... ner-114060[/url]
Schweiz er bestemt ikke det billigste sted at købe i Europa plus du har en ikke ubetydelig mellemværende med Skat.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Chrono24 garanterer intet. Det er som dba. Der er dog kendte og store forhandlere at finde der.
Køber du ikke i DK skal du kigge mod Tyskland og Italien.
Kanon fedt ur du har kig på!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Husk at indregne ca. 30% ved køb i Schweiz til told/moms. De fleste handlere i DK kan skaffe dem til fine priser og jeg mener Mads (Timetowatch.dk) sælger dem helt nye for under 40k.
Svar
........og velkommen til Icon_e_smile
Svar
Sorry ja Mads fra timetowatch.dk skal også nævnes.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Som Klaus skriver så er Chrono24 en formidlende portal som f.eks. DBA, bare kun med ure. Når du finder et interessant ur, så skal du søge referencer på den konkrete forhandler og på den måde lave dit forarbejde. Er man lidt usikker bør man handle i DK eller finde et ur i udlandet hvor sælger har en butik man kan besøge. Så kan det jo også blive til en hyggelig weekend med hustruen, kæresten eller elskeren Icon_e_wink Icon_e_smile
Svar
Hej,

Super tak for alle de gode og konstruktive svar. Hvad er jeres erfaringer med keramik kranse/lunetter? Jeg kommer til at bruge uret dagligt og er ikke god til at passe på ting, er det derfor et must med keramik eller kan jeg klare mig med stål krans?
Hvis jeg kigger på priserne herhjemme, så er de næsten 5000 højere for et nyt sammenlignet med Tyskland, har nogen erfaring med dette og hvorfor? Kan priserne forhandles herhjemme?

Mvh lasse
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)