03-10-2014, 04:46 PM
Jeg har det lidt på samme måde,
Det som tiltaler mig ved Rolex gør også at jeg ikke fare ud og køber et.
Har ejet den nye Sub,
Og det er da et dejligt ur men mit første valg til 45k blev det aldrig,
Dertil har uret for mig for dårlig value for money, som jo er en personlig sag men noget jeg vægter højt i mine ure.
Ingen tvivl om at Rolex laver gode,holdbare og robuste ure,
Om de er det så meget mere end så meget andet i dag ved jeg ikke,
Men det handler jo også om noget andet, nemlig den gode historie og der er ingen tvivl om at Rolex er et af de
Mærker hvor flest mennesker har en god historie om hvad de her fantatiske ure fra Rolex har holdt til.
Tag så noget som deres design helt klart et af deres stærke kort På den anden side syntes jeg også det hæmmer dem,
når der skal vise nye tiltag er det som om at designet på det nye skal lægge så tæt op ad
hvad der allerede er på markedet, præcis som når Porsche viser en ny bil så er den nødt til at ligne en 911er
Så de har styrker og mangler lige som alt andet her kan jeg ikke se den sær status som mange placerer dem på,
Tiden må så vise om jeg beslutter mig for at købe et af deres ure igen...
Det som tiltaler mig ved Rolex gør også at jeg ikke fare ud og køber et.
Har ejet den nye Sub,
Og det er da et dejligt ur men mit første valg til 45k blev det aldrig,
Dertil har uret for mig for dårlig value for money, som jo er en personlig sag men noget jeg vægter højt i mine ure.
Ingen tvivl om at Rolex laver gode,holdbare og robuste ure,
Om de er det så meget mere end så meget andet i dag ved jeg ikke,
Men det handler jo også om noget andet, nemlig den gode historie og der er ingen tvivl om at Rolex er et af de
Mærker hvor flest mennesker har en god historie om hvad de her fantatiske ure fra Rolex har holdt til.
Tag så noget som deres design helt klart et af deres stærke kort På den anden side syntes jeg også det hæmmer dem,
når der skal vise nye tiltag er det som om at designet på det nye skal lægge så tæt op ad
hvad der allerede er på markedet, præcis som når Porsche viser en ny bil så er den nødt til at ligne en 911er
Så de har styrker og mangler lige som alt andet her kan jeg ikke se den sær status som mange placerer dem på,
Tiden må så vise om jeg beslutter mig for at købe et af deres ure igen...
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)