Eora.it - Erfaringer?
Nå. Jeg kan se at uret her nu er kommet til salg på DBA Icon_e_surprised
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Hvad koster det så derinde ?
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
[url]"http://www.dba.dk/herreur-rolex-saelger-mit/id-1010712476/" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.dba.dk/herreur-rolex-saelger ... 010712476/[/url]
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Forstår jeg sagen rigtigt ?
Trådstarteren spørger os råd til ang. sælgeren.
Efter at han har købt klokken for ca. kr. 26800 (€ 3.600), sætter han den til salg i DBA for kr. 35.000.
Han har anet en mulighed for at tjene lidt penge - i den bedste jysk krejler-tradition (?).
Eller, har han købt uret og hurtig fundet ud at han ikke kan lide det og har derefter sat det til salg i DBA ?

Det burde ikke gøre nogen forskel, men... efter uskyldige rookie - spørgsmål om hvorvidt han nu også tør at tro på sælgeren og efter at vi har brugt tid til at venligt rådgive ham ser man klokken sat til salg for overpris på DBA har man lidt skidt smag i munden (eller, er jeg bare overfølsom mimose ??)
Altså, jeg gider ikke at agere som gratis rådgivende organ for jyske krejlere og er glad for at vide at en 14060 kan ikke sælges for 35K.
Men godt forsøgt.
Meget har man set her på forum men den her nok den første af sit slags !

Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Total fjo..!

Jeg håber at han brænder nallerne på det ur - at der evt. sidder et eta værk i det når det åbnes hos en urmager, og han er i gang med at sælge - det kunne være god spas! Icon_sign

Udover det så må vi jo håbe, at han svarer skat af en evt. fortjeneste, for præcis den model han har kørt der, den kan vist ikke betegnes for køb af ur uden at have videresalg med fortjeneste for øje....

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Det kunne nu være god stil af TS lige at fortælle historien bag.
Måske er uret slet ikke købt fra Italien endnu!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Og på den anden side hvis man kan lave 8k så nemt( hvilket jeg ikke tror man kan) så føler jeg mig lidt dum:) og der var mange ure jeg skulle have købt.

I øvrigt synes jeg ikke de 3600 EUR virker billigt. Har et par gange forhandlet nogen med i 3200 EUR dog uden at slå til;)
Mikkel

Rolex Submariner ref. 114060
Svar
Bestemmer manden ikke selv hvad han vælger at sælge sit ur for?
Svar
Manden er en 18 årig hvalp der lige har øjnet muligheden for at lave lidt gryn på at hive et ur hjem.

Uret er stadig til salg hos Eora.IT, så han har lige brugt forummet som vidensbank for om han kunne lave gryn på lortet....

granat....
Svar
Black Seal Skrev:Bestemmer manden ikke selv hvad han vælger at sælge sit ur for?

Helt sikkert - han kan forsøge at sælge det for en mia for min skyld! Icon_e_wink

Men køber man noget hvor eneste intention er at sælge det allerede inden varen er landet eller samme dag som modtaget, og man forsøger at gøre det med en større fortjeneste(eller faktisk fortjeneste i det hele taget), så er man jo forpligtet til at følge gældende lovgivning!

Udover det så mener jeg heller ikke at flere af denne slags tilfælde er gavnligt for et site som dette - hvem gider så rådgive den næste i rækken af nyankomne til sitet?

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)