Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Det er jo med til at holde på de ure's image,
Det koster jo bare mere at skrue på en Bentley end en Suzuki,
Syntes at være en godkendt holdning af mange.
Men alt i alt koster det jo bare det RM ejere er klar til at betale.
Personlig kunne jeg ikke være mere enig,
Jeg syntes det er kejserens nye klæder om igen.
Men folk vil snydes,
det er et længe kendt faktum.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Det handler netop om hvad folk er parate til at betale.
AP er jo også meget dyre at servicere m.m, men det har jeg taget med i mine overvejelser inden køb af uret og så har jeg vurderet at det er acceptabelt (for mig) ifht. til det som uret "giver" mig. Men over 20k. for RM ryger også over min grænse
•
Præcis Kim
Jeg ville føle at jeg blev snydt (både hos AP og RM)
Og det vil jeg ikke frivilligt betale for
•
Svar: 2,629
Tråde: 33
Modtaget Likes: 5,080 i 1,567 svar
Givet Likes: 1,221
Jeg synes RM er fede og FF er en klaphat...
•
Svar: 696
Tråde: 31
Modtaget Likes: 43 i 24 svar
Givet Likes: 92
23000,- for et service, det må være noget særligt!
På mandag der slår jeg forbi RM butikken i Elements, og så er jeg simpelthen nød til at prøve sådan et, selv om jeg ikke har budgettet til at eje uret..
Lever i min egen lille dykkerklokke..
•
Citat:af KimT » 26. sep 2014, 20:02
Det handler netop om hvad folk er parate til at betale.
Citat:af Stensbjerg » 26/09/2014 18:52
Men alt i alt koster det jo bare det RM ejere er klar til at betale.
Jeg er ikke helt enig. For mig virker det som om at RM er dyrere, bare for at være det. Som jeg ser det så er der ingen grund til at deres basisværker skulle være så MARKANT dyrere end eks. et 15400 AP eller en PP 5711.... Begge kan vel holdes med service for under 6-7.000 kroner, så længe vi taler om "alm" vedligeholdesesservice hvor der ikke skal skiftes vitale dele...
Den pris jeg fik på serviec på RM var netop for et sådant service og det hører i min bog ingen steder hjemme overhovedet. At deres Tourbillons og andre syge sager koster skjorten at servicere kan jeg godt forstå, men jeg kommer aldrig til at forstå at et service på et std time/date Vaucher Cal 331 skal koste så meget.... Det ÉR et "basis" værk fra Parmigiani som Mille så har modificeret til ukendelighed - men ALLIGEVEL!
Jeg syntes det er dårlig forretningspraksis og det udelukker potentielle købere som mig på forhånd....Jeg KUNNE godt købe et RM005 eller et RM010 hvis jeg fandt et godt tilbud og samtidig afhænded 3-4 af mine ure, men den serviceregning gider jeg bare ikke æde fordi jeg ikke kan se hvad jeg får extra for pengene, i forhold til hvis det havde været et AP.
Havde serviceprisen været på niveau med eks AP, så havde jeg med sikkerhed haft et Mille idag.... Nu begynder jeg i syedet at kigge på Cvstos...Igen
•
Svar: 173
Tråde: 18
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
De to store F'er i tennisverdenen: Fetterlein & Federer - er på hver deres måde super urambassadører.
Federer er som bekendt Rolex ambassadør. Det er en anden historie.
Fetterlein er super ambassadør for Hublot i Danmark, da han hænger ud på D'Angleterre & Cafe Victor og i de V.I.P. kredse hvor de potentielle købere findes. Fetterlein drysser stjernestøv på køber målgruppen - som ikke er itstime urnørder.
Hvis jeg var storaktionær i Hublot ville jeg helt sikkert forære Fetterlein et Hublot - og helst i roseguld.
•
Vi er enige Morten prisen er helt ude i skoven,
Det mener jeg også kommer til udtryk i mit indlæg.
Men det ændre ikke på at hvis RM får lov til at tage 23k for et service,
Så er det alene fordi dem der ejer urene giver dem lov, ved rent faktisk at benytte sig af "tilbudet"
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Er der nogen der kan bekræfte at det RM er originalt? Senest blev Neymar jo knaldet med et fake RM på armen, så det kunne sagtens være tilfældet med FF også. Med hans "afslappede" holdning til tingene ville han være typen, der ikke gik så meget op i om det var en kopi eller ej, så længe det bare ligner the real McCoy
Jeg kender ikke manden, så har ikke rigtig en holdning til ham jeg vil ytre offentlig, når jeg kun "kender" ham gennem medierne. Men jeg ejer et af hans gl. ure, hvor han formåede at smide bokse og papirer væk mens det var i hans varetægt, og dermed tabte uret ca. 25-30 k i værdi  Ikke super elegant hvis det er sådan han generelt omgås sine ure
/Mads
•
Jeg tror aldrig du vil se Fetterlein med et fake. Det tror jeg han har for god stil til.
Hvorfor gemmen box og papirer hvis man er ligeglad.
Så forstår ikke helt hvorfor du sætter spørgsmålstegn ved om det er ægte....., den mand har så mange rige venner at han vil klare sig godt herfra og til al evighed.
•
|