Hr. Fetterlein kan stadig!
Richard Mille og guld Hublot på armen i nyt program. Yderst imponerende med hans økonomiske historie.
Svar
Black Seal Skrev:Richard Mille og guld Hublot på armen i nyt program. Yderst imponerende med hans økonomiske historie.

Tror du ikke det er lånte "fjer" i så fald ville det ikke være første gang Icon_e_wink
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Han er sgu cool,.
Mon vi overhovedet kender hans sande øko Icon_e_wink
Svar
Selv når jeg har taget de allermest positive briller på, syntes jeg manden opfører sig som et 5 årigt uansvarligt barn, med hensyn til alt hvad han udtaler sig om.

Total tumpe.. Håber at han er en helt anden i virkeligheden end han fremstiller sig selv i medierne.
Mvh Kim 
Svar
Avantismo Skrev:Selv når jeg har taget de allermest positive briller på, syntes jeg manden opfører sig som et 5 årigt uansvarligt barn, med hensyn til alt hvad han udtaler sig om.

Total tumpe.. Håber at han er en helt anden i virkeligheden end han fremstiller sig selv i medierne.
Icon_ok
Det sælger åbenbart og han har sandsynligvis brug for penge.
Svar
Det kan være at de to firmaer har betalt sig til lidt "celebrity endorsement" Icon_e_biggrin1
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Rigtigt han havde et Rosegold Hublot Big Bang og havde ikke fanget at han havde et Mille på også...... Klamt, når fjolset skylder så meget som han gør.

Manden er da i øvrigt Danmarks største granat..... Kæft en klaphat.
Svar
MortenKN Skrev:Rigtigt han havde et Rosegold Hublot Big Bang, men det var ikke et Mille det andet han havde på..... Så godt går det heller ikke Icon_e_smile

Manden er da i øvrigt Danmarks største granat..... Kæft en klaphat.

Hvad var det så for et ur? Kassen så total ud som et RM.
Svar
Har lige rettet den - Så lige klip igennem og den VAR sgu god nok...... DET er vammelt.
Svar
Jeg så ikke programmet og føler mig helt udenfor. Nu er jeg nød til at finde det på nettet i aften.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)