Fyraftens ure Aalborg :)
Siden er ved at flyde over med GTGer i Aarhus og København - og det er naturligvis rigtig godt. Har selv deltaget ved flere lejligheder og det har altid været super hyggeligt Icon_razz

Men nu bor jeg jo i Aalborg og tænker at DKs 4. største by også bør kunne mønstre noget lign., her tænker jeg ikke på et større GTG men nærmere noget fredag eftermiddags hygge over en enkelt kop øl/kaffe og en god ur snak Icon_razz

Tænker at step 1 er at høre om der er nogen fra dobbelt A der er interesseret? I så fald tager vi step 2 med at finde tispunkt, sted m.v.

God lørdag

---

Der er flere interesserede, derfor arbejder vi nu videre med ideen.. Tilmelding til d. 30. Januar (hvor og hvornår funder vi ud af) Icon_razz

Følgende er tilmeldt:
JesperC
Jacobzimmer
Mads (watchthis.dk)
Whoa
JHansen
Svar
Hvis jeg kan (passer bedst i lige uger), så er jeg frisk Icon_e_wink
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Jeg bor i Viborg - kun en times kørsel fra Ålborg- så jeg er frisk !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg er ofte i Aalborg så det kunne godt komme til at passe Icon_cool
Med venlig hilsen

Borgbjerg
Svar
Jeg er relativt ny, og uerfaren på området. Men jeg bor selv i Aalborg, så det kunne da være meget spændende Icon_razz
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
Jeg vil ikke udelukke (men heller ikke love) at jeg kunne finde på at kigge forbi Icon_e_smile
Svar
KimT Skrev:Jeg vil ikke udelukke (men heller ikke love) at jeg kunne finde på at kigge forbi Icon_e_smile
Icon_+1
Svar
For satan Kim, meningen var jo at vi ville slippe for alt hvad der kommer syd for Randers Icon_e_wink

Ser ellers godt ud venner Icon_razz Vi lader tråden køre lidt og ser om vi kan samle flere Nordjyder og "hvad der ellers følger med" Icon_e_biggrin
Svar
Fra januar kommer jeg til at tilbringe en del tid i Aalborg, og så er jeg meget klar Icon_e_wink

/Mads
Svar
Jeg bor også i Aalborg så det kunne godt være interessant.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)