Svar: 349
Tråde: 60
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 4
Tak for link, har købt billetter til konen og mig til kl 13
Kan være sønnen også kommer, nu er han jo også smittet med ur-virussen
Med venlig hilsen
Borgbjerg
•
Svar: 111
Tråde: 19
Givet Likes: 0
Jeg er muligvis en uvidende ignorant, men jeg vover alligevel at spørge:
Hvad er argumentet for at betale entre til Klarlund, for at se hvilke smykker og ure de sælger ?
Der mangler efter min mening noget "kød" på udstillingens indhold.
Er der en special udstilling af ure som Klarlund ikke sælger, og som man ikke normalt har mulighed for at se ?
(f.eks. ure til +5 mil.), eller er det alle ure som er til salg ?
For mig virker det som "Kongens klæder" at betale for en udstilling af ure og smykker, uden der er noget information om hvad udstillingens indhold eller kontekst er.
Jeg opfatter mig ikke som nærig normalt, men jeg har lidt svært ved at falde i svime over dette, men de begrænsede informationer.
Til sammenligning ved man i det mindste, hvad man kan forvente, når man er til den årlige drengerøvs udstilling i Scandinavian Center.
/Anders
Lidt fattigere ... men meget rigere
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Du skriver der ikke er information om indholdet. Har du været inde her og læse? [url]"https://klarlund.safeticket.dk/events/12487-Klarlund_Fine_Watch_Jewellery_Exhibition_Aarhus_Loerdag_kl_11-13/" onclick="window.open(this.href);return false;">https://klarlund.safeticket.dk/events/1 ... _kl_11-13/[/url]
Der er en del info derinde. Om man ønsker at betale eller ej er selvfølgelig op til de enkelte, men jeg synes klart det er pengene værd.
•
Citat:af Glatnakken » 18/09/2014 06:14
Jeg er muligvis en uvidende ignorant, men jeg vover alligevel at spørge:
Hvad er argumentet for at betale entre til Klarlund, for at se hvilke smykker og ure de sælger ?
Hvis arrangementet minder om det i CPH, så regner jeg med at de forskellige producenter er repræsenteret med deres brand managers og nogle af de lidt giftigere sager..... i CPH var der i hvertfald rigeligt med rigtig giftige klokker som IKKE står i vinduet hos Klarlund
•
Svar: 111
Tråde: 19
Givet Likes: 0
Som MortenKN skriver er det ikke uden betydning om der er andet end hvad Klarlund sælger til hverdag
I beskrivelsen står der jo netop at Klarlund viser de mærker og varer de sælger
Samt at de pågældende mærkers salgs repræsentanter er til stede, samt en enkelt IT-nørd
Måske en lidt hård "oversættelse", men nok ikke helt ved siden af.
Og det er det jeg efterlyste info om
Udover sælgerne - hvad er der i Århus, som man ikke ser hvis man blot besøger Klarlund butikkEn ?
/Anders
Lidt fattigere ... men meget rigere
•