Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
Mange tak
Nu ved jeg godt at ofte skriver jeg om lænker til mine ure, som værende favoritten, men til sådan en flyver ville jeg aldrig kunne se andet end en god fed læder-rem sidde på uret.
Noget andet jeg nyder ved Zeno er deres kvalitet i kassen, kronen og sådan set alt omkring og inde i uret.
Ref: 9557SOS-Left-A1
http://swisstime.co/en/zeno-watch-basel-...=15&id=233
Eneste svaghed er nok glasset, som blot er hærdet mineralglas og om det ville være muligt at få sat et safir-glas i uret i den størrelse ??
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Svar: 4
Tråde: 6
Modtaget Likes: 12 i 3 svar
Givet Likes: 2
Den rem klæder uret ret godt. Hvis du en da vil af med den rem Michael må du godt tænke på mig ( hvis jeg altså kan passe den )
•
René K Skrev:Den rem klæder uret ret godt. Hvis du en da vil af med den rem Michael må du godt tænke på mig ( hvis jeg altså kan passe den ) 
Jeg har en del af disse remme i min samling og synes det er rart at finde lidt frem fra lageret og skifte af og til, så de er keepers
Nu er det ikke fordi jeg bruger mit Zeno særlig meget, nu hvor jeg har så mange andre ure at vælge mellem, men så holder det jo så meget længere og Zeno'en er jo nærmest provokerende stort og bæres når jeg er i det humør
•
Skal vi ikke se nogle billeder af uret på armen ?
•
•
Det er virkelig et fedt ur i den rigtige flyver størrelse
•
Nu glæder jeg mig til at få det på

. Den Maddog rem er 100 % autentisk til det ur!!!!