Svar: 886
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg syntes at det er godt, at vi kan være her allesammen, uanset om man er til det ene forum eller det andet eller begge fora. Støtter fuldstændig det du siger Kim.
Er glad for, at det er muligt a have et dansk IWC forum, supergodt!
Mvh
Michael
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
HG Skrev:Vi skal bestemt have respekt for hinanden.
Jeg er stadig bruger af urforum
Og jeg er bruger af urdebatten.
Jeg ønsker at bruge begge fora fremover.
Der er forskelle begge steder, og begge har sin berettelse
Der bliver ingen vinder eller taber.
Men når der er to, så vil det ene være større end det andet. Sådan er det altid.
Sådan har jeg det også, jeg er nok mere aktiv i urforum, simpelthen fordi der nok er lidt flere vintage gutter der, og jeg erkender at JEG syntes det var nemmere med et forum, men det skal jo kunne favne alle, og kan det ikke det, eller er der forskellige ønsker til indhold og design osv., ja så bliver der to fora - og det lever vi jo alle med.
Størst bliver det ene jo hvis man tæller indlæg - eller på antal medlemmer eller hvad ved jeg, men det afgørende for mig er slet ikke antal indlæg, men antal indlæg som giver mig noget (og ja det er mest vintage  ) - medens andre jo har langt mere ud af nye spændende ure - alt sammen helt OK - så størrelse er jo et begreb der er forskelligt fra interesse person til en anden
Jeg synes bestemt bare at man skal være med begge steder, og respektere begge steders regler som de nu er, og derfor smække med så få døre som muligt, men også det er individuelt, og det har jeg fuld respekt for så
vh
•
Svar: 7,823
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,356 i 1,337 svar
Givet Likes: 1,828
Jeg er af den holdning at man skal behandle andre som man gerne vil behandles,
samt at det ikke er nogen skam at gå når man bliver smidt ud
Jeg har den største respekt for den love all linie som Kim gerne vil køre dette forum i selvom jeg tror den kan være svært at opretholde.
Men ellers vil jeg give Kim ret lad os dig respekterer hinanden og opføre os ordenligt som voksne mennesker....
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Vi behøver ikke at elske hinanden alle sammen, men respekt er en selvfølge IMHO
Så igen............
Man kan sagtens forholde sig kritisk og have sine meninger.
Men der er ingen grund til at vi bliver ved med at snakke Urdebatten kontra Urforum.
Der er plads til begge og de skal nok finde sin plads, men det er en fælles opgave, som vi skal løfte i flok.
Kan vi ikke prøve at begrave alle disse stridigheder.
Der er trods alt kun ure.......
•
Svar: 3,709
Tråde: 479
Modtaget Likes: 2,853 i 1,244 svar
Givet Likes: 1,166
HØRT! HØRT! fin afslutning og kloge ord
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
•
Med min signatur kunne jeg ikke være mere enig
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
There are a lot of nice people on both forums with a lot of knowledge about watches.We all like watches and that is the most important link we have to one another.Conflict can not be avoided on a debate forum ,and we can all write things we regret in the heat of the moment.Forgive and Forget is a good thing for us all to remember. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 114
Tråde: 24
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
KimT Skrev:Hej alle
Efter et par uheldige drejninger i nogle tråde, har jeg lige et ønske.
Kan vi prøve at respektere hinanden og dermed også tage hensyn til hinanden, ligegyldigt hvilket urform, man synes bedst om.
Med hensyn til Urforum.dk, så har jeg sagt det før og siger det lige igen.
Jeg har altid været glad for Urforum.dk og det har bidraget meget til min urinteresse igennem tiden.
Bjarne og jeg har flere gange talt om at der er plads til os begge, og at vi ikke ønsker at der snakkes dårligt om "modparten"
Jeg er glad for at Bjarne og jeg er enige om dette, og ønsker også at andre, kan have det således.
Der er en masse behagelige mennesker på begge fora, som jeg har meget respekt for - så kan vi prøve at vise hensyn og respekt overfor hinanden.
Og samtidig undlade negative kommentarer herinde om andre fora......det handler om ure, lad os koncentrere os om det.
På forhånd tak for forståelsen.....
Jeg kan også se der er blevet slettet tekst. + for det også!!
•
willy Skrev:There are a lot of nice people on both forums with a lot of knowledge about watches.We all like watches and that is the most important link we have to one another.Conflict can not be avoided on a debate forum ,and we can all write things we regret in the heat of the moment.Forgive and Forget is a good thing for us all to remember. Willy
Jeg kan sagtens tilgive og move on det er trods alt kun ure og ikke mere end det
men det er imod min natur helt at glemme så det gør jeg ikke men det betyder jo heller ikke noget at vi alle ikke er på julekort
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej
Jeg er meget glad for et forum, uden politi der hele tiden står med en løftet pegefinger.
MVH Peter
•
|