Hvad køres der i herinde.?
Og mest bare fordi jeg kan, reposter jeg motorcyklen fordi den er så pisse fed ;p

İmage

İmage
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Cykelcross er for Nice! Overvejer selv at finde en til de kolde måneder:)
Svar
Kristofferj Skrev:Cykelcross er for Nice! Overvejer selv at finde en til de kolde måneder:)

Missede en kongedeal på en Cervelo S2 for nogle uger siden og så endte jeg med at købe en jeg forhåbentligt også kan havee med ind i byen hvis det er nødvendigt....
Vi må ud og trille en dag. Min form kan på nuværende kun være opadgående Icon_flov
Svar
Du siger bare til tykke;)
Svar
Dela Skrev:Og mest bare fordi jeg kan, reposter jeg motorcyklen fordi den er så pisse fed ;p

Sorry, off topic, men Dela var du tilfældigvis rusvejleder på IHK for ca. 10 år tilbage?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Kristofferj Skrev:Du siger bare til tykke;)

Tyk er vel også en form? Icon_e_wink
Svar
bcmb Skrev:
Dela Skrev:Og mest bare fordi jeg kan, reposter jeg motorcyklen fordi den er så pisse fed ;p

Sorry, off topic, men Dela var du tilfældigvis rusvejleder på IHK for ca. 10 år tilbage?

Jo, det var jeg! Noget siger mig du mødte mig der Icon_e_wink ?
Svar
Dela Skrev:
Kristofferj Skrev:Du siger bare til tykke;)

Tyk er vel også en form? Icon_e_wink

En kugle er vel egentligt ret aerodynamisk;)
Svar
Dela Skrev:
bcmb Skrev:

Jo, det var jeg! Noget siger mig du mødte mig der Icon_e_wink ?

Godt gættet, ja jeg startede på P vinter 2004 og du har drukket mig i hegn... Jeg mener vejledt mig kyndigt... indtil flere gange.

Jeg var gommen på rusturen da der var bryllupstema hvis det får en klokke til at ringe.

Small World!
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
bcmb Skrev:Godt gættet, ja jeg startede på P vinter 2004 og du har drukket mig i hegn... Jeg mener vejledt mig kyndigt... indtil flere gange.

Jeg var gommen på rusturen da der var bryllupstema hvis det får en klokke til at ringe.

Small World!

Haha, jeg fremstår nu som en super person Icon_e_wink ja, det lyder som om du var med på den hyttetur hvor vi alle blev unormalt stive! Fedt. Og ganske rigtigt, small small world!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)