Det er min erfaring, at ens drømmeur ændrer sig konstant gennem tiden - var jeg blevet spurgt for 3 måneder siden, så ville jeg have svaret, at mit drømmeur var en Red Submariner ref. 1680 !
Nu da jeg så ejer en Red Sub, så er det lidt som om at "magien" ved de 10 små røde bogstaver er gledet lidt i baggrunden og at jeg ville have haft ligeså stor glæde af en alm. 1680 - don´t get me wrong, jeg synes stadig, at Red Sub er et fantastisk ur og jeg glæder mig hver gang, jeg kigger ned på mit håndled ! Men jeg har lidt følelsen af "been there - done that" og at jeg må videre ......... hvilket også er grunden til, at jeg nu har sat uret til salg !!
Mit drømmeur lige nu, vil nok desværre blive ved med at være en drøm i meget lang tid - hvis det da nogensinde bliver virkelighed !! Det eksisterer nemlig ikke endnu !

Måske netop derfor er det måske dømt til at vedblive med at være mit "drømmeur" !!
Mit drømmeur er dette som er afbilledet nedenfor, der indtil nu kun findes i hvidguld, hvilket er udenfor økonomisk rækkevidde for mig. Men selvom jeg havde de omkr. 220.000 kr. der skal til for at lande uret, så ville det ikke tilfredsstille mig, idet jeg ved, at dette ur i hvidguld ville være for tungt til, at jeg vil føle det behageligt på armen.
Nej, min drøm er, at Rolex på et tidspunkt vil lave uret i stål .......... og hvis de gør, så står jeg parat !!!
Rolex GMT Master II ref. 116719 BLRO:
Indtil det sker, så vil de ure jeg har på armen blot være midlertidige, er jeg bange for !