15-04-2012, 05:18 PM
Stadig ledige pladser.....
|
Ur aften/weekend på Syd Als
|
|
15-04-2012, 05:20 PM
Claus Tukjær Skrev:Stadig ledige pladser.....Kan desværre ikke, og det er SÅ tæt på hvor vi bor. Kommer hjem fra ferie dagen før og vi SKAL have alle ungerne Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
15-04-2012, 10:43 PM
HG Skrev:Ja, det var da ærgeligt Henrik. Men jeg er der hele ugen efter, så i må gerne kigge forbi en aften. Tag ungerne med, der er jo pool og mange andre aktiviteter.Claus Tukjær Skrev:Stadig ledige pladser.....Kan desværre ikke, og det er SÅ tæt på hvor vi bor.
15-04-2012, 10:47 PM
Claus Tukjær Skrev:Det lyder ikke tossetHG Skrev:Ja, det var da ærgeligt Henrik. Men jeg er der hele ugen efter, så i må gerne kigge forbi en aften. Tag ungerne med, der er jo pool og mange andre aktiviteter.Claus Tukjær Skrev:Stadig ledige pladser.....Kan desværre ikke, og det er SÅ tæt på hvor vi bor. Med venlig hilsen
16-04-2012, 10:21 AM
Ahhrrr Henrik.
Efter en hel uges ferie med familien trænger du til lidt "hobbytid" Hvis det er så tæt, så kan du jo godt lige kigge forbi Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
16-04-2012, 05:01 PM
KimT Skrev:Ahhrrr Henrik.jo men savnet af ungerne er der også --- I am here: [url]"http://tapatalk.com/map.php?sq1m22" onclick="window.open(this.href);return false;">http://tapatalk.com/map.php?sq1m22[/url] Med venlig hilsen
16-04-2012, 05:13 PM
Klart.....jeg troede du var på ferie med dem.
Og derfor havde brug for hobbytid Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
16-04-2012, 05:26 PM
KimT Skrev:Klart.....jeg troede du var på ferie med dem.Nope, det er i juli. September er det med sorger og svigerinde til Benalmadena ved Málaga Med venlig hilsen
Henrik Graae Visse Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|