Svar: 0
Tråde: 4
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
Hej Thomas
Jeg har dette og er super glad for det og der er et til salg hos CT Watches:
[url]"http://www.ct-watches.dk/ure-til-salg/dykkerure/dykkerure-under-15000/product/306-crepas-t-a-c-t-i-c-o-tc1" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.ct-watches.dk/ure-til-salg/d ... -i-c-o-tc1[/url]
Hvis du vil have et robust dykkerur uden at du går op i looks, så jeg vil jeg nok anbefale et Casio G-Shock.
Mvh. Jon
•
Ja det ser jo heller ikke så tosset ud. Men kan det også trækkes op manuelt? Jeg vil nemlig gerne have at man kan det så man kan "holde liv i det" selvom man ikke lige går med det nogle dage. Forresten Jon, så er der et Awill ur på vej til dig med posten
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Forsom Skrev:Ja det ser jo heller ikke så tosset ud. Men kan det også trækkes op manuelt? Jeg vil nemlig gerne have at man kan det så man kan "holde liv i det" selvom man ikke lige går med det nogle dage. Forresten Jon, så er der et Awill ur på vej til dig med posten 
Det er et ETA2824-2, så der er både hack og vind. fedt ur iøvrigt:D
•
Kristofferj Skrev:Forsom Skrev:Ja det ser jo heller ikke så tosset ud. Men kan det også trækkes op manuelt? Jeg vil nemlig gerne have at man kan det så man kan "holde liv i det" selvom man ikke lige går med det nogle dage. Forresten Jon, så er der et Awill ur på vej til dig med posten 
Det er et ETA2824-2, så der er både hack og vind. fedt ur iøvrigt:D
Det er muligt at jeg spørger dumt nu Kristoffer, men hvad betyder "hack og vind" ??
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
"Hack" betyder at uret stoppes idet kronen trækkes ud og "vind" at du kan trække det manuelt
•
Svar: 899
Tråde: 88
Chrono avengeren vandt! Billeder kommer i næste uge!