Respekt for hinanden.....
Hej alle

Efter et par uheldige drejninger i nogle tråde, har jeg lige et ønske.
Kan vi prøve at respektere hinanden og dermed også tage hensyn til hinanden, ligegyldigt hvilket urform, man synes bedst om.

Med hensyn til Urforum.dk, så har jeg sagt det før og siger det lige igen.

Jeg har altid været glad for Urforum.dk og det har bidraget meget til min urinteresse igennem tiden.
Bjarne og jeg har flere gange talt om at der er plads til os begge, og at vi ikke ønsker at der snakkes dårligt om "modparten"
Jeg er glad for at Bjarne og jeg er enige om dette, og ønsker også at andre, kan have det således.
Der er en masse behagelige mennesker på begge fora, som jeg har meget respekt for - så kan vi prøve at vise hensyn og respekt overfor hinanden.
Og samtidig undlade negative kommentarer herinde om andre fora......det handler om ure, lad os koncentrere os om det.

På forhånd tak for forståelsen.....
Svar
Icon_+1
Svar
Inden man bare + 1 er kunne man måske overveje om det var noget der betød noget eller en automatreaktion Klaus - Tag ting alvorligt, og hvis du er mod det ene eller andet, så tal lige ud
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Ikke forstået? Jeg er enig med det Kim skriver.... Lad os alle se fremad og få et godt samarbejde fremover Icon_drinks
Svar
jeg har min mening om begge steder

Men kan godt li Kims humor Icon_sign
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Claus Tukjær Skrev:Ikke forstået? Jeg er enig med det Kim skriver.... Lad os alle se fremad og få et godt samarbejde fremover Icon_drinks
Ja tak - men er det så ikke lidt "sjovt" at du har meldt dig ud hos "konkurenten" og skiltet med din utilfredshed?? - Jeg erkender det er tarveligt ikke at ville svare, men rent ud - jeg gider ikke svare mere her- så drop den bare Claus - Det er usmukt som jeg ser det, og du må ha din opfattelse
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
PB sendt, John.
Svar
Amehlbye Skrev:Men kan godt li Kims humor Icon_sign

Jeg tror ikke, at Kim mente det for sjov ........... men det forklarer jo en del !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg tror ikke Anders mente i denne forbindelse Icon_e_wink (altså det med min humor)
Der sker jo også andet end denne tråd Icon_cool

Denne tråd var/er ikke ment som et debatoplæg.
Nærmere et udtryk for mine forventninger til den fremtidige tone...
OG et udtryk for at der ikke tolereres at der tales dårligt om andre fora.
Svar
Vi skal bestemt have respekt for hinanden.
Jeg er stadig bruger af urforum Icon_exclaim
Og jeg er bruger af urdebatten.
Jeg ønsker at bruge begge fora fremover.
Der er forskelle begge steder, og begge har sin berettelse
Der bliver ingen vinder eller taber.
Men når der er to, så vil det ene være større end det andet. Sådan er det altid.
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)