Henrik Werner i Hellerup
Hej,

Er der nogen her som har erfaringer med Henrik Werner, både salg og efterfølgende service?

mvh
Clock
Thomas
Svar
Prøvede ham for en del år siden. Skulle have skiftet lænke til gummirem på et tag heuer. Det havde han store problemer med og havde baknet på siden så uret havde grimme hakker. Jeg skyndte mig væk - det var nok en fejl - og fik det pudset op hos hvelplund efter nogle uger.

Jeg brugte han da jeg boede i området men fortrød.

Men det er 10 år siden mu
Svar
En af mine kammerater har her for nylig købt et ur af ham via hans annoncer på vintageure.dk og uret er da nogenlunde som beskrevet... Men han sælger dem tilsyneladende som "privat salg" selvom han er listet som forhandler (må/kan man det?) og på kvitteringen han fik med, står der at det er købt som beset! Det taber for meget tid og skal formentlig have service, hvilket min kammerat så hænger på! (Omend han efterfølgende ikke har været i kontakt med ham om evt. kompensation!) Det skal dog siges at uret blev købt til en SKARP pris...
Simon Hedegaard
Svar
Hedegaard Skrev:Men han sælger dem tilsyneladende som "privat salg" selvom han er listet som forhandler (må/kan man det?) og på kvitteringen han fik med, står der at det er købt som beset!
NEJ, man kan ikke som prof. forhandler undsige sig reklamationsretten. Der er flere der gør dette på vintageure. Nogen skriver privatsalg, andre giver 1 års garanti. Som kunde har man krav på 24 måneders reklamationsret. Alle de "private" forhandlere o.a. giver ikke garanti. Det er værd at tage med når man sammenligner priser.

Der er også flere som ikke får kvittering fra visse forhandlere ved køb. Hvorfor mon ? Icon_e_wink Så spørg ALTID ind til dette FØR køb.
Svar
Hmmm

Har en anden oplevelse som også må deles.

Så et ur som jeg måtte eje på vintage ure hos henrik. Det var nyt med plastic på men 1-2 måneder gammelt (efter underskrift på certicikatet).

På regningen som blev skrevet i hånden fra butikken, med stempel osv blev der nederst skrevet "solgt for kunde". Altså henrik solgte det på vegne af en kunde.

Ved ikke hvad det indebærer. Jeg ville bare have uret og hvis der var noget ville jeg gå til forhandleren som havde udstedt certifikatet. Men hvad ville der være sket hvis der var nogle issues!

Vil nok mene at det stadig er et ur som er købt i butikken (ref. Regningen fra samme) - men hvorfor så skrive "solgt for kunde". Det virker som om at han prøver at fraskrive sig ansvar!
Svar
Masser af stavefejl. Flot Icon_e_smile. Håber I forstår teksten ovenfor. Skriver fra en ipad og det går nogle gange for hurtigt. Icon_computer
Svar
jft Skrev:Masser af stavefejl. Flot Icon_e_smile. Håber I forstår teksten ovenfor. Skriver fra en ipad og det går nogle gange for hurtigt. Icon_computer
Du kan gå ind og rette dit indlæg Icon_e_wink. Tryk på første knap øverst til højre i dit indlæg... den med blyanten.

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Tak for alle tilbagemeldingerne

mvh
Thomas
Svar
"Købt som beset" - Det er der intet der hedder som forhandler. Den eneste måde reklamationsret kan omgåes er ved at sælge engros. Uanset hvad der står på kvitteringen, er kunden aldrig ringere stillet end 2 års reklamationsret.

Det burde nu heller ikke være noget problem hvis man står inde for det man sælger Icon_rolleyes
Kasper Kragh Overvad

"Man stopper ikke med at lege fordi man bliver gammel, man bliver for gammel fordi man stopper med at lege"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)