Nu skal man for virkelig at hjælpe denne tråds forfatter på en pæn måde holde tingene adskilt.
1. Ingen har påstået at et ur uden tilbehør ikke kan sælges, så længe priserne passer til det markedet vil give for dem,
I Bauns indlæg var der bare nærmest lagt op til at man kunne dumpe prisen, derfor satte jeg det på spidsen,
Med at forslå en pris på 1 kr men med den fremgangs måde kan ALT sælges.
2. Der bliver bare sagt at det er nemmere som en privat person ( hvilke jo ikke gælder dig Mads) at sælge
Sådan et ur igen hvis det skulle komme på tale en dag.
3. Og så bliver der gjort opmærksom på at så frem uret skal sælges til en brugt handler så ville alle uden undtagelse,
Gør opmærksom på at papirerne mangler( mon ikke også du nævnede det da dem du taler om fløj ind af døren Mads)
så de penge man evt. Mister ved sådan en handel Skal man bare sørge for at have betalt mindre for uret
da man købte det, andet end det bliver der ikke sagt.
Men man skal altså ikke fremstille det som noget der dårlig betyder en dyt For det gør det, personlig råder jeg altid folk som ikke har den store erfaring med at købe brugt ure til at gå uden om dem uden tilbehør,
Mange af de her menneske er jo ude efter et ur med en alder hvor jeg mener det er unaturligt at papirerne mangler.
Det kan man gøre med lidt mere erfaring i rygsækken,
Hvilke både dig og Baun jo også har, Mads.