Fyraftensure i August!!!
Hej drenge

Så er det ved at være tiden igen... En stak ure, lidt mad og måske en dråbe eller 2 til dessert.... Icon_drinks

Mads, Simon og jeg er blevet enige omkring en dato og håber at folk har mulighed for at deltage!

Det bliver den 9/8 og det eksakte sted er endnu ikke fastlagt, men det bliver et sted i det centrale Århus.

Tilmelding her i tråden og tilmeldte får nærmere besked omkring stedet på PB senere

Vel mødt!

MortenKN
Svar
Damm......
Dårlig dag - måske næste gang.
Svar
Count me in !! Icon_e_smile
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Dammit. Det er min arbejdsweekend og samme weekend som Skanderborg festival! Lad os se tiden an, måske kan jeg dukke op!
Svar
vil bare sige ..det er hyggeligt.. har været der et par gange..hyggeligt og meget hyggeligt anden gang... men værten Morten KN gik hjem Icon_e_biggrin1 ..

måske skulle ma ntage derover og kigge ure mm..
Mvh Hr.holm
Svar
Så ærgeligt at jeg ikke kan. Især nu når jeg lige bliver mindet om hvor hyggeligt det plejer at være Icon_e_wink
Svar
Lyder hyggeligt. Er desværre på ferie i syden

Håber i får en hyggelig aften.
Mvh Kim 
Svar
Hejsa Icon_e_smile jeg er helt ny her! (har haft en bruger på watchuseek i ~1.5år) Ville rigtigt gerne med men det er ugen før mit bryllup men fed ide at mødes Icon_e_smile

-Sent using Rock, Paper and the occasional Scissors-
Svar
whoa Skrev:Hejsa Icon_e_smile jeg er helt ny her! (har haft en bruger på watchuseek i ~1.5år) Ville rigtigt gerne med men det er ugen før mit bryllup men fed ide at mødes Icon_e_smile

-Sent using Rock, Paper and the occasional Scissors-

Du skal være hjerteligt velkommen, altid fedt med nye ansigter! Der kommer tid og sted ud via PB når vi nærmer os Icon_cool
Simon Hedegaard
Svar
Jeg kan umiddelbart også godt komme.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)