Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
Mig bekendt er der langt mellem nyere DJ skiver til cal. 3135 på brugtmarkedet. Det er primært de gl. til cal. 30xx og 15xx man kan finde. Finder du noget til 31xx er det typisk de lidt "klassiske og kedelige" udgaver som folk har fået skiftet til fordel for en af de nyere udgaver.
Jeg ville smutte forbi klarlund eller en anden AD og få det fikset. Den tid du bruger på at lede kan let løbe op i MANGE timer. Mig bekendt konfiskerer Klarlund ikke skiverne med mindre der er tale om vintage replacements.
/Mads
•
Svar: 110
Tråde: 1
Modtaget Likes: 3 i 2 svar
Givet Likes: 1
Er der nogen der har fået konfiskeret en skive hos Klarlund ?
Jeg har ALTID fået en super service, og alle dele med i en pose. Har fået skiftet visere og skiver, og altid fået det gamle med.
Det er jo noget du har købt og betalt. Så er der nogen der reelt har fået noget taget ? Eller er det bare noget man tror eller har hørt ?
Det er klart som Mads siger, hvis det ikke er originalt beholder de det, eller hvis prisen er for en replacement del, hvor det er en ombytter.
Klarlund er dyr med deres service, men de er så også de eneste der har en lapping maskine til at polere uret op, så det næsten står med samme skarphed som da det var nyt.
Jacob
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
Citat:Er der nogen der har fået konfiskeret en skive hos Klarlund ?
Yes. Eller la´ os ikke bruge ordet "konfiskeret". Klarlund
beholder den gamle skive.
Jeg synes at Sub´erman fik hapset sin blå sub-skive og lynetteindlæg.
Klarlund påstår at det er i forhold til deres nye retningslinier, gamle res. dele gives ikke til kunden.
Men Mads har delvis ret ang. 3135 DJ skiver; de fleste på den frie marked er de kedelige som folk har tiløvers efter skiveskift hos en AD.
Det kan tage lidt tid, men man kan nu godt finde f. eks. en sort skive. Har selv fundet hver gang jeg skulle bruge én.
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
På den svenske (TimeToTalk
http://www.timetotalk.se/ sker der en del mere end i DK ang. køb & salg. En idé ville være at skrive en efterlysning om en sort 3135 DJ skive der.
Og så kan du sælge din nuværende skive til:
http://www.timetotalk.se/kop-salj/kopes-...13396.html
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•