Over eller under radaren: par nr. 1 eller par nr. 2?
#11
Jeg havde nok også taget nr 1. Måske solgt bilen og købt øl for pengene
Svar
#12
Pakke nr. 1. Xantia var en dejlig bil, og jeg bryder mig ikke om Pepsi.
JK
Svar
#13
Til enhver tid #1
Hvorfor - jeg kunne ikke være mere ligeglad med hvilken bil jeg kører i Icon_e_biggrin1 men glæden ved at kigge på mit håndled og se et vidunderligt ur Icon_drool (godt nok alt for lille til min arm, men her kan jeg godt gøre en undtagelse Icon_e_wink ) vil til til enhver tid overskygge tiden i bilen. Og, så kan jeg endda bruge stopuret, når jeg venter på falck.
Kamstrup
Svar
#14
jk Skrev:Pakke nr. 1. Xantia var en dejlig bil, og jeg bryder mig ikke om Pepsi.
JK

Fed kommentar Icon_mrgreen
Mvh Kim 
Svar
#15
Kamstrup Skrev:... så kan jeg endda bruge stopuret, når jeg venter på falck.
Hi hi Icon_e_wink
Svar
#16
Det bedste valg på sigt er nummer 1 og det mest interssante er nummer 1 men den Xantia...gab (siger manden der kører Mondeo fra 2002) Icon_e_biggrin1
Den Patek gad jeg godt eje.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#17
Nu nævnes der intet om man var tvunget til at køre i den Citroen frem for den bil man allerede har Icon_e_wink Jeg forudsætter det ikke er en betingelse og ville derfor ville nappe nr. 1, da jeg er ok kørende og er for nærig til at ville tabe så meget på en bil som den AMG Icon_mad Om 10-12 år når den AMG er en træt gl. gennem....... slæde ville jeg ærge mig gul og blå over ikke at eje PP'en i stedet da det bare stiger og stiger i værdi Icon_cool

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
#18
Par nummer 2
Fransk bil og lidt fimset ur, er klart nej tak herfra Icon_razz
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#19
Hvis prisen for de to pakker skal være ca. den samme, må det være uden nummerplader på Mercedesbilen.
De løber op i ca. 3.2 millioner kroner, så man skal være glad for at betale skat, hvis man vælger den pakke - og bor i DK Icon_e_biggrin1
JK
Svar
#20
Jeg forudsætter at vi snakker om en situation hvor det er URET og BILEN man har. (skatter og afgifter er betalt) Ingen andre biler og ure, hvilket vil betyde at jeg vælger pakke nr. 2

Er tilfældet at man må beholde de ure og den bil man har i dag, vil jeg uden at blinke vælge pakke nr. 1
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: