Hvilke mærker holder værdien bedst?
Jeg kan konstatere at moden ikke skifter pisse hurtigt inden for ure. Jeg har interesseret mig for ure siden år 2000 ca, og der er ikke sket alverden i trenden. Det er stadig sportsmodellerne, kendte klassikere samt de 8-10 mest kendte brands der trækker. Jeg kan ikke komme i tanke om modeller der er faldet drastisk. Det skulle måske lige være Rolex Boblebacks.

Det er dog mit indtryk at der i DK er meget få samlere der køber direkte med investering for øje. De køber primært det de kan lide og skulle det så stige over tid er det bare et plus.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:.........køber primært det de kan lide og skulle det så stige over tid er det bare et plus.
Ikke at der er noget galt med investering overhovedet, men netop det du beskriver herover er også sådan jeg har det.
Svar
KimT Skrev:
TimeToWatch.dk Skrev:.........køber primært det de kan lide og skulle det så stige over tid er det bare et plus.
Ikke at der er noget galt med investering overhovedet, men netop det du beskriver herover er også sådan jeg har det.

Også mig -
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)