Tudor Black Bay Blue
En genial størrelse (til mig).

Det er sikkert nævnt tidligere, men hvad er listeprisen?
Svar
Syntes den er super fed! Og helt enig med Kim i at den nye blå gør det endnu bedre end den ellers også super fede røde model Icon_razz
Svar
Mener at BB listeprisen ligger på omkring 22K
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Tak Icon_e_smile
Svar
Citat:af JesperC » 22/05/2014 18:33
Men hvis jeg skal komme med min mening omkring det "dilemma" du står i Morten, så ville jeg til enhver tid hellere gå efter en tidlig Snowflake, en MN eller en Big Block 791XX (sidstnævnte har jeg selv - i ref 79160. Og jeg leder forsat efter et MN i nogenlunde stand hvis jeg kan finde en der er til at betale for penge!)

I know mand!!!! Jeg er pjattet med Big Block og har kig på en 79180'er i NOS stand - Men for fanden hvor er de blevet dyre. En gammel Snowflake er også fed, men når jeg skal være ærlig så tror jeg at jeg 9 ud af 10 gange ville vælge Dwelleren istedet for..... Samtidig har jeg også lidt svært ved at retfærdiggøre at købe den nye Black Bay Blue, netop fordi jeg allerede har et dykker ur. Jeg er voldstigmatiseret af den rådne Sea-Dweller....Bjarne skulle aldrig ha solgt mig den Icon_e_smile
Svar
MortenKN Skrev:
Citat:af JesperC » 22/05/2014 18:33
Men hvis jeg skal komme med min mening omkring det "dilemma" du står i Morten, så ville jeg til enhver tid hellere gå efter en tidlig Snowflake, en MN eller en Big Block 791XX (sidstnævnte har jeg selv - i ref 79160. Og jeg leder forsat efter et MN i nogenlunde stand hvis jeg kan finde en der er til at betale for penge!)

I know mand!!!! Jeg er pjattet med Big Block og har kig på en 79180'er i NOS stand - Men for fanden hvor er de blevet dyre. En gammel Snowflake er også fed, men når jeg skal være ærlig så tror jeg at jeg 9 ud af 10 gange ville vælge Dwelleren istedet for..... Samtidig har jeg også lidt svært ved at retfærdiggøre at købe den nye Black Bay Blue, netop fordi jeg allerede har et dykker ur. Jeg er voldstigmatiseret af den rådne Sea-Dweller....Bjarne skulle aldrig ha solgt mig den Icon_e_smile

Hej Morten

Jeg kan godt forstå at du er på big block holdet - de er mega fede!
Selvom at de er kommet godt op i pris så får man nu stadig meget for pengene(IMO) i præcis de her referencer - 791XX

Jeg synes ikke du kan sammenligne snowflaken med dwelleren da de udtryksmæssig er total forskellige når man står med dem i hånden....

- Men du kan godt en dag se den jeg har afbilledet tidligere i tråden - vi bor jo begge i KBH?

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
Morten bor i Aarhus Icon_e_wink
Svar
KimT Skrev:Morten bor i Aarhus Icon_e_wink

DAMN - oki - jeg troede han boede på Nørrebronx....

Vh. Jon
Svar
Jeg kører jævnligt til cafetræf derovre. Du kan jo køre med næste gang Icon_e_smile (ud og hjem samme dag)
Svar
KimT Skrev:Jeg kører jævnligt til cafetræf derovre. Du kan jo køre med næste gang Icon_e_smile (ud og hjem samme dag)

Takker for budet Kim og det kan da sagtens blive aktuelt! Icon_e_wink

- Jeg får sq aldrig selv taget mig sammen til at køre derover... Icon_sign

Vh. Jon
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)