Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Jeg har aldrig lejet bil på Mallorca, men mange andre steder og jeg ville bare leje en i lufthavnen når i ankommer.
Det plejer vi at gøre og jeg har aldrig oplevet problemer.
•
Svar: 160
Tråde: 11
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Jeg var på Mallorca i starten af Juni, os i port de soller, glæd jer det er en dejlig ø.
Vi lejede bil igennem FDM Travel som samarbejder med AVIS, vi valgte FDM pga. Jeg har større tiltro til dem contra de lokale udlejere. Husk dog at levere bilen med helt fuld tank ellers koster det en hel tank og ikke bare det man har brugt.
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
Jeg lejer altid gennem
http://www.autoeurope.dk. Det er et broker firma, som lejer kapacitet hos alle de store udlejningsselskaber.
JK
•
Svar: 233
Tråde: 23
Modtaget Likes: 118 i 54 svar
Givet Likes: 0
Bruger også ofte Autoeurope, som jeg synes hører til blandt de billigste. Og så kan det godt være man skal hente sin bil hos Avis, Budget eller en af de andre. Ligeledes er det min erfaring, at det er væsentligt billigere at leje på nettet i forvejen, fremfor i lufthavnen ved ankomst. Det skal siges at jeg ikke har erfaring med lige din destination, primært Malaga og Italien.
God tur!
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
De store selskaber giver slet ikke mere service eller tryghed. Det gør - som regel - de mindre lokale udlejningsfirmaer som man kommer i kontakt med - også om aftenen - hvis noget går galt.
Normalt er jeg principielt modstander af at bestille ting og service på nettet og i forvejen, men... efter at have flere gange bestilt en lille Peugeot, Toyota eller lignende med AC og fri km for € 85 for en uge gennem nettet mod de ca. € 100 - 130 den samme ville koste hvis lejet først efter ankomsten, bestiller jeg pt. altid i forvejen.
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !

)
•