Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Givet Likes: 0
tak tak - er super glad for det
nu skal jeg nok lige nyde de nye ure lidt, inden jeg køber mere
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Svar: 36
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jeg vil da gerne bidrage med at holde tråden i live :-)
Efter at have sparet op i et par år og solgt et par andre ure, kunne jeg i onsdags hente min nye Aquatimer 2000 hos en urmager i London.
Som det ses er jeg mest til den nye 3568 og jeg måtte undtagelsesvis købe helt nyt, fordi jeg ville have 3568-08 der har den opgraderede lænke med det fræste foldespænde.
Billederne er et par hurtige wristshots jeg tog med telefonen mens jeg ventede på at datteren skulle komme fra gynmastik. Jeg er glad for at jeg købte gummiremmen med - den er rigtig lækker og jeg kan mærke at jeg kommer til at bruge den en del.
Aquatimeren er sammen med Ingenieur'en altså nu blevet til en IWC samling :-)
/Jens
•
Svar: 7,772
Tråde: 359
Modtaget Likes: 2,314 i 1,309 svar
Givet Likes: 1,716
Velkommen til
virkelig et lækkert sæt af IWCere du har landet
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 886
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Jenslh Skrev:Jeg vil da gerne bidrage med at holde tråden i live :-)
Efter at have sparet op i et par år og solgt et par andre ure, kunne jeg i onsdags hente min nye Aquatimer 2000 hos en urmager i London.
Som det ses er jeg mest til den nye 3568 og jeg måtte undtagelsesvis købe helt nyt, fordi jeg ville have 3568-08 der har den opgraderede lænke med det fræste foldespænde.
Billederne er et par hurtige wristshots jeg tog med telefonen mens jeg ventede på at datteren skulle komme fra gynmastik. Jeg er glad for at jeg købte gummiremmen med - den er rigtig lækker og jeg kan mærke at jeg kommer til at bruge den en del.
Aquatimeren er sammen med Ingenieur'en altså nu blevet til en IWC samling :-)
/Jens
Stort tillykke, Jens!!
Selvom jeg taler så varmt for IWC fra 80'erne og 90'erne og jeg ikke er meget for IWS's nye bling bling stil, så laver de aktuelt mange 'fede' modeller. Jeg ejer jo selv en ny model med Yacht Club'en.
Jeg syntes det er et imponerende ur du har erhvervet dig og det kunne være spændende hvis du tog nogle flere billeder, close-up's også gerne af foldespændet og bagsiden af kassen, så vi kunne lære modellen bedre at kende
Endnu engang tillykke og hvor det bare varmer at se flere interessere sig for IWC, det er sku' også et fedt mærke!
Mvh
Michael
•