Forslag til hverdags beater
#31
Jep var den fra Edmund Arnold med bla de 4 års garanti fra Klarlund - derudover havde den lige fået service i januar 2014 hvor den kun lige var 2 år gammel, så en tidligere ejer der passede på sit ur
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#32
Tillykke, Anders. Fedt. Titanium er IMO et godt valg som beater pga vægten, men også det forhold, at titanium ældes med ynde Icon_e_wink
Svar
#33
Sociologen Skrev:Tillykke,at titanium ældes med ynde Icon_e_wink
Ligesom jeg
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#34
Ahr...... jeg har lige set et billede med nogle ret høje tindinger Icon_e_wink
Svar
#35
KimT Skrev:Ahr...... jeg har lige set et billede med nogle ret høje tindinger Icon_e_wink
Schhhhh Icon_e_wink
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
#36
Amehlbye Skrev:
Sociologen Skrev:Tillykke,at titanium ældes med ynde Icon_e_wink
Ligesom jeg
Ha ha Icon_razz Ja, mænd er som god vin, og kvinder som... (Tør ikke færdiggøre denne sætning)
Svar
#37
Da jeg ser at der er fundet et ur tillader jeg mig at hijacke tråden.

Jeg går nemlig også og overvejer en beater der virkelig kan tåle tæsk, og hvor det betyder mindre skulle der komme en skramme eller hak, omkring pris, så vil jeg tro at mit loft er omkring 5k.

Syntes nemlig at jeg fik skramlet mit Seamaster 2254 vel meget imod trillebøren sidst jeg var i haven.

Eneste krav er at det enten skal være gummirem eller stållænke. af de ure, jeg pt har haft i tankerne er G-shock og Pingo, jeg har dog lidt svært ved det digitale ved disse, men da de på hver deres måde er klassiske kan jeg ikke sende dem helt til hjørne.
Svar
#38
Pingo er ikke et dårligt valg.
Jeg kan selv godt lide et Certina DS Action Automatic, som kan ses hos CT-Watches. Der er "gods" i det.
/
Kristen
Svar
#39
Det ser faktisk spændende og robust ud.
Svar
#40
Pingo er et super beater ur
Anders 


Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: