Speedy 3570.50 lænke
Hvordan er det nu med lænken? Hvornår er lænken/spændet sidst blevet opgraderet? Dette med skruer i stedet for stifter gælder det også denne ref?
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Stadig med stifter... lidt tid endnu Icon_e_wink
Svar
Hvad vil det sige Martin? Skal man lige vente lidt med at købe en Speedy eller går der mange måneder?
Jeg har en god ven der spørger og jeg vil helst give ham et godt svar Icon_e_wink
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Der kommer nok til at gå noget tid endnu, men der kommer helt sikkert en opdatering på lænken i løbet af 2014, dog nok først efterår. Men det vil også ændre noget på prisen...
Svar
Gælder det også 3573?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Tak for svar Martin.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Yes... Også 3573.
Svar
Jeg vil sige at om det er med stifter eller skruer ville ikke afholde mig for at vente.

Da jeg havde mit Rolex 17013 var kelven i skruerne efter 10 år dårlige. 2 af dem meget efter at have ændre størrelse på lænken måske 20 gange.

Stifterne efter også ca 10 + år på mit omega er halv slidte og bør skiftes inden for måske allerede et par år. 2 af dem en del løse, men ikke så de er begyndt at komme ud endnu af sig selv Icon_cool
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)