Favoritten?
Hvad er dit favorit urmærke, forudsat at du KUN må vælge et og du skal vælge? Hårdt presset mellem fire mærker, vil jeg selv vælge Audemars Piguet, idet de med deres forskellige modeller er det mærke der bedst dækker de typer ure som jeg gerne vil have, samtidig med at design og horologisk kvalitet tiltaler mig. Hvad er dit?

İmage
Svar
kaventsmann triggerfish evo bronze
İmage
Lånt fra www
İmage
Svar
Helt uden tøven så ville favoritten være min SD. Måske lidt kedeligt i nogens øjne, men hos mig indeholder det ur bare alt hvad jeg behøver. Det er IMO helt okay i dressy situationer, og 100% anvendeligt som fritids ur Icon_e_smile

İmage
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Jeg mente fabrikant og ikke et konkret ur Icon_e_wink

En af de ting som tiltaler mig ved AP er at der er muligheder for det "hele" - lige fra dykkeren til det lækre dressur og det hele i en flot indpakning med et lækkert indre (min smag) Icon_razz Men betyder det så at jeres favoritmærker er:

T.Hansen = Rolex
Runzuk = Kaventsmann
Svar
Ohh sorry, den overså jeg lige, hjalp lidt da jeg læste dit indlæg igen Icon_flov

Anyway lidt konservativt måske, men klart at mit valg ville falde på Rolex Icon_e_wink
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
KimT Skrev:Jeg mente fabrikant og ikke et konkret ur Icon_e_wink

En af de ting som tiltaler mig ved AP er at der er muligheder for det "hele" - lige fra dykkeren til det lækre dressur og det hele i en flot indpakning med et lækkert indre (min smag) Icon_razz Men betyder det så at jeres favoritmærker er:

T.Hansen = Rolex
Runzuk = Kaventsmann

Jeg ville stadig vælge Kaventsmann
Svar
Omega
Svar
Helt sikkert AP herfra også... Icon_razz
Svar
Jeg må gå for Panerai - til alles helt store overraskelse...Icon_e_wink
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!
Svar
Helt klart Panerai... Og sådan vil det altid være Icon_razz
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)