Jers mening om denne Sea Dweller Triple Six årgang 1984
Jeg har kun én kommentar tilbage (som du nok også kan regne ud fra min kommentar på urforum.dk Icon_e_wink ) - du er nu nået så langt, du kan komme i din validering af uret, at det nu handler om, hvorvidt du kan lide uret og du er OK med prisen (som i mine øjne er meget fair).

Hvis du kan svare ja til de to spørgsmål (det er jo dig, der skal gå med uret), så ................... KØB !! Icon_e_biggrin1

Glæder mig til at høre, hvad du beslutter dig for .............. og til at se billeder af uret på dit håndled !! Icon_ok
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Umiddelbart ser det ok ud. Et fair eksempler som bærer de brugsspor som alderen indikerer. Jeg vil også gerne have et bedre billede af skiven.

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar
TimeToWatch.dk Skrev:Umiddelbart ser det ok ud. Et fair eksempler som bærer de brugsspor som alderen indikerer. Jeg vil også gerne have et bedre billede af skiven.

/Mads

Hej Mads

Hvor er jeg uendeligt glad for at du faldt over tråden her.

Jeg havde den forbi Per i Franz Jaeger, som netop primært havde fokus på skiven. Han sagde god for den, og med din kommentar er jeg vist blevet afklaret.

Tak igen.
Svar
Så er der vist kun en vej efterhånden Icon_razz
Svar
KimT Skrev:Så er der vist kun en vej efterhånden Icon_razz

Det lugter af det ja Icon_e_wink
Svar
Nå, vi ender med dette scenarie :

Jeg fik tilsendt billeder som det ses. Men en reel historie på uret var ikke til at få. At få det verificeret hos AD var også et problem. Med mindre jeg selv betalte for at få det tjekket. Jeg må indrømme, uret var dejligt og måske enda også 100% originalt, men jeg valgte fra pga af sælger.

Har en aftale mht en 1680 Red Sub i næste uge med Thomas/chrono.dk

Jeg takker for al den informative hjælpsomhed.
Svar
Vil lige tilføje, det var ikke fordi jeg synes sælger var suspekt eller lignende, så det var ikke ment som at hænge nogen ud. Jeg tror bare uanset, så var jeg ikke blevet glad for købet.
Svar
Kan se det er kommet på dba idag Icon_e_wink
Svar
Ja, så det faktisk godt.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: