Datejust skive
Hej herinde,

Jeg har tidligere overvejet at sælge denne skive da min forlovede hellere kunne tænke sig en hvid eller sort skive til Datejust uret. Hvilken pris bør jeg sælge det til?! Nyprisen hos Klarlund for skive inkl montering er vidst 3750kr.

İmage

Go påske

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
Hejsan
Datejust har altid været den mest solgt model af Rolex og det må næsten gælde også efter modelskiften.
Hvis man skal sælge eller købe noget for den her ny model er problemet at komme i kontakt med én som ville købe skiven: Datejust ejere flokker ikke på urfora. De er almindelige mennesker som bare nyder deres kvali-klokke, ikke urtosser.
Du kan prøve at sælge skiven her for kr. 1.500 ligeledes, opret dig og lav en salgsoplag på den svenske urside: http://www.timetotalk.se/kop-salj/?sid=d...9a9068eb05 - der har de en anden tradition ang. luksusvarer end her i Danmark og jeg vil tro, markedet for nyere ting er lidt større der (?).

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Timezone er også et godt sted hvor man får en del henvendelser.

[url]"http://forums.timezone.com/index.php?t=threadt&frm_id=32" onclick="window.open(this.href);return false;">http://forums.timezone.com/index.php?t= ... &frm_id=32[/url]
Svar
Er det ikke lidt besværligt med de hjemmesider - tænker mere i forhold til selve handlen?! Så skal det vel sendes eller lign?!

Og hvad med prisen på skiven!? Hvad kan jeg få for det?

Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar
Joo, lidt besværligt er det, men jeg har lige sendt en Rolex skive til Sinagpore med Post Danmark og 1 mere er på vej til USA. Timezone gav mig 6 mulige kunder hvoraf 2 slog til.

Jeg ved ikke hvor nemt det er at sælge skiver herhjemme. Jeg ville normalt beholde den. Jeg havde et Rolex 17013 Oyster quartz med 3 skiver til. Jeg tror at hvis du skifter skiven, så om nogle år vil din forlovede måske gerne have den på igen. Men får desværre ikke meget for skiver. Jeg tror også som John skriver at 1.500 kr er en realistisk pris. Men jeg tror det tager lang tid at få den solgt herhjemme. Markedet er simpelthen for lille.
Svar
TioMalo Skrev:Hejsan
Datejust har altid været den mest solgt model af Rolex og det må næsten gælde også efter modelskiften.
Hvis man skal sælge eller købe noget for den her ny model er problemet at komme i kontakt med én som ville købe skiven: Datejust ejere flokker ikke på urfora. De er almindelige mennesker som bare nyder deres kvali-klokke, ikke urtosser.
Du kan prøve at sælge skiven her for kr. 1.500 ligeledes, opret dig og lav en salgsoplag på den svenske urside: http://www.timetotalk.se/kop-salj/?sid=d...9a9068eb05 - der har de en anden tradition ang. luksusvarer end her i Danmark og jeg vil tro, markedet for nyere ting er lidt større der (?).

Vh. John

Er jeg den eneste der ikke kan oprette mig som bruger på Timetotalk.se, kan det måske være fordi jeg sidder på en mac? Icon_dontknow
Svar
Det er lang tid siden jeg oprettede mig, men jeg havde ingen problemer den gang. De bruger samme forumsoftware som her og at du er på en Mac spiller ingen rolle.
Svar
Hmm ok øv, der er bare blank skærm her, når jeg trykker på opret bruger knappen Icon_mad
Svar
Prøv at skrive til ejeren Tony Axelson, han er oprettet bruger her og kigger jævnligt forbi. Måske en privat besked til ham herinde? Hans brugernavn er "Tony Axelzon"
Svar
Andersped Skrev:Hmm ok øv, der er bare blank skærm her, når jeg trykker på opret bruger knappen Icon_mad

Har samme problem - bruger også Mac
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)