Hej allesammen.
Jeg er blevet budt en Sea Dweller Triple Six fra 1984. Jeg er ikke super skarp på Sea Dwelleren, så tillader mig at spørge efter jeres mening. Den kommer kun med boks. Mat skive og velholdt.
Umiddelbart sælges den for 45K. Det er et privat salg. Går jeg galt i byen? Der er ikke en konkret service historie på det.
Jeg ved den er købt i Italien for godt 18 måneder siden. Tidligere ejer skulle lige inden da have haft den til service, men igen, der er ikke noget papir på servicen. Sælger siger god for at alle dele skulle være originale.
Hvad siger I?
•
Og nu fik jeg ikke billeder på! Og hvordan katten får jeg i øvrigt billeder med?
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Hej
Jeg er ikke stærk i vintage Rolex, men mht. billeder så skal du bruge en hostingservice, hvor man så kan linke til sine billeder. Det bruges af alle onlinefora og er super nemt. Du kan læse hvordan her <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://itstime.dk/urdebatten/viewtopic.php?f=26&t=233" o
nclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=26&t=233</a><!-- l -->
Enkelte fora har også åbnet for billedvedhæftning på deres egen server, men det er de færreste da det belaster serveren og på ingen måde giver billeder i særlig godt kvalitet. Så jeg vil opfordre sig til at benytte en hostingservice, som vist i linket ovenfor
•
•
keldw Skrev:Umiddelbart sælges den for 45K. Det er et privat salg. Går jeg galt i byen? Der er ikke en konkret service historie på det.
Det ser pænt ud og 45k. lyder som en fin pris hvis uret er med originale dele? (det kan jeg ikke hjælpe med) Du skriver privat salg - jeg ved ikke hvor du holder til, men få evt. uret verificeret inden handel. Klarlund i København kan hjælpe, men de tager 1000,- og skal have uret i en periode. Der er masser af andre der kan hjælpe i Københavnsområdet, som Ravnkilde, Mølbak m. fl. Er du i jylland, er der M.C. Mortensen i Herning eller Poul Halse i Horsens som helt sikkert gerne vil hjælpe.
•
KimT Skrev:keldw Skrev:Umiddelbart sælges den for 45K. Det er et privat salg. Går jeg galt i byen? Der er ikke en konkret service historie på det.
Det ser pænt ud og 45k. lyder som en fin pris hvis uret er med originale dele? (det kan jeg ikke hjælpe med) Du skriver privat salg - jeg ved ikke hvor du holder til, men få evt. uret verificeret inden handel. Klarlund i København kan hjælpe, men de tager 1000,- og skal have uret i en periode. Der er masser af andre der kan hjælpe i Københavnsområdet, som Ravnkilde, Mølbak m. fl. Er du i jylland, er der M.C. Mortensen i Herning eller Poul Halse i Horsens som helt sikkert gerne vil hjælpe.
Hej Kim
Tak for et rigtigt fint svar!
Jeg er i Kbh K, så klarlund er lige om hjørnet og det samme med Franz jaeger. Nu må vi se, skal mødes på onsdag.
•
Der er flere brugere herinde der er meget stærke i vintage/semivintage og mon ikke de vil komme med deres besyv når de ser tråden. Under alle omstændigheder må du have held og lykke med det.
•
Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Det være det bare er mig men jeg tror ikke det er samme ur du viser på de to første billeder.
Har du et serienummer og et bedre (tættere på) billede af skiven?
Mvh
Klaus
•
Svar: 940
Tråde: 53
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 6
Uret ligner et Mark II og ser ud til at være 100% org. , men har da vist fået en skønhedspolering eller to! Omend den dog stadig ikke er rundsleben på hornene, som man ganske oftest ser på vintage rolex (også de "nyere" vintage som denne

)
Prisen tør jeg ikke lige sige noget om, da jeg ikke har noget reference grundlag
Tjek evt selv denne side: [url]"http://www.doubleredseadweller.com/watch-info/triple-six-16660-seadweller/matt-dial-16660-seadweller.html" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.doubleredseadweller.com/watc ... eller.html[/url] de plejer at have fat i den lange ende og her er et godt samligningsgrundlag mht originalitet
•
Svar: 940
Tråde: 53
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 6
KlausM Skrev:Det være det bare er mig men jeg tror ikke det er samme ur du viser på de to første billeder.
Har du et serienummer og et bedre (tættere på) billede af skiven?
Tror du ikke bare det er lyset som er meget forskelligt? Men under alle omstændigheder vil større og bedre billeder da helt sikkert være en stor hjælp!
•