Vis de sidste par sko du har købt tråd!
Den er fed Torben
Svar
Danbs Skrev:Den er fed Torben

Tak og revet væk alle steder. Der havde været super lang kø hos Solebox i morges i Berlin.
Svar
Jeg er i berlin hele uge 17 så der skal jeg både i overkill og solebox.
Svar
Fedt. Har lige været dernede. solebox er en fed butik. Bare lidt øv at de altid først har "in store first" på deres hjemmeside. Var engang dernede da de solgte en Asics Ronnie Fieg. Har aldrig set så lang en kø for at købe sko, de fleste i køen alligevel aldrig kom i nærheden af.
Svar
Glæder mig meget til at se butikken gå dog ikke efter nogle særlige modeller, men skal helt sikkert have et par Saucony
Svar
Der er nogen super fede sneaks herinde! Icon_e_smile

Nu er jeg medlem af en sneakergruppe på FB, der ryger en del sko til salg til ret vilde priser. Som regel er de nærmest ubrugte.

Så mit spørgsmål er til jer herinde: Dem af jer som køber special sko, går I rent faktisk i dem ? Eller er det primært fordi de er fede, lidt alá ure?
Det er mit indtryk i den FB gruppe at flere køber dem fordi de er fede, altså samler på dem.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!
Svar
Chucks i snakeskin...

İmage

Rock n Roll

//Berg
Svar
Thor86 Skrev:Der er nogen super fede sneaks herinde! Icon_e_smile

Nu er jeg medlem af en sneakergruppe på FB, der ryger en del sko til salg til ret vilde priser. Som regel er de nærmest ubrugte.

Så mit spørgsmål er til jer herinde: Dem af jer som køber special sko, går I rent faktisk i dem ? Eller er det primært fordi de er fede, lidt alá ure?
Det er mit indtryk i den FB gruppe at flere køber dem fordi de er fede, altså samler på dem.

Jeg bruger alle mine. Har en del som selv i brugt tilstand vil kunne sælges til en god pris.

Når man har så mange sko, slider man dem næsten ikke.

Problemet med sko er at de fylder og har selv overvejet at lade være med at købe et stykke tid, så bare de kan blive slidt lidt.
Svar
9 sider med sko and still counting Icon_e_biggrin1
I har ikke noget at lade Damerne høre. Icon_mrgreen
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg har 10x gange så mange sko som min kæreste.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)