Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Bergeon´s 1,4mm passer - eller det gjorde de for mig uden problemer

Bemærk dog at det var skruerne nede i remmen og ikke dem i kassen, altså mellem plots og rem og ikke mellem plots og kasse. (se mit sidste billede)
•
Svar: 359
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
AP har ikke lavet systemet til at alm mennesker skal skifte rem eller lænke , jeg har brugt enormt meget tid på at skifte frem og tilbage , sammen med koldsved og en puls på 200.
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Wenga Skrev:AP har ikke lavet systemet til at alm mennesker skal skifte rem eller lænke , jeg har brugt enormt meget tid på at skifte frem og tilbage , sammen med koldsved og en puls på 200.
Ja, de kunne have lært meget af Panerai!
Men med det kassedesign de har kan man jo nok ikke rigtig gøre det anderledes desværre...
Men de måtte gerne have brugt standard skruer i det mindste...
Svar: 1,620
Tråde: 89
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Gruer for når jeg skal skifte rem
Anders
Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
•
Svar: 1,472
Tråde: 51
Modtaget Likes: 65 i 42 svar
Givet Likes: 261
Amehlbye Skrev:Gruer for når jeg skal skifte rem 
Dont lad klarlund fikse den, de skifter på et øjeblik og typisk uden beregning

Havde selv tidligere et 15300, hvor de skiftede fra rem til lænke på et kort øjeblik, og som nævnt uden beregning.
Hvis nu der skulle falde en regning for skiftet, så er det stadig billigere end at købe nye skruer fordi kærven er blevet ødelagt af dårligt tilpasset værktøj
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
AP har ikke designet skiftet til at man selv skal kunne skifte det. Men er da enig i at det kunne laves meget bedre, så folk selv kunne gøre det. Når det så er sagt ved jeg ikke hvor smart det er at lave et relativt brugervenligt remskifte system. Når man ser på hvordan nogen kan ridse/smadre et så simpelt system som Panerai vil jeg faktisk foretrække en så kompliceret system, at alm. brugere ikke kaster sig ud i et skifte
/Mads
•
en tegnestift fra helvede - - -

jeg solgte faktisk en del af dem for mange år siden - -
•