Svar: 119
Tråde: 28
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Er fra Sydfyn så prøver at køre ned til langkjær i Svendborg. Han har et andet omega af mine til rep. Et magen til dette dog er der ikke den originale rem på men der skal en sort eller brun omega læderem på. Det er jeg ret spændt på at få hjem. Det skulle eftersigende være ret sjældent? Hvad mener du om det?
•
Gælder det for alle ure jeg har nemlig et seiko 5 automatic som har en ridse i glasset ville det kunne slibes op? ( tror det er rigtig glas?)
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Calle86 Skrev:Er fra Sydfyn så prøver at køre ned til langkjær i Svendborg. Han har et andet omega af mine til rep. Et magen til dette dog er der ikke den originale rem på men der skal en sort eller brun omega læderem på. Det er jeg ret spændt på at få hjem. Det skulle eftersigende være ret sjældent? Hvad mener du om det? 
Hej!
Det er et sjældent ur. Jeg kalder der Genéve anker, da mange af dem i denne ref. havde et anker på skiven (søg billeder Google "omega ref. 166.054")
Som sagt er det et ref. 166.0054 og du kan slå det op her [url]"http://www.omegawatches.com/planet-omega/heritage/vintage-omegas/vintage-watches-database" o
nclick="window.open(this.href);return false;">http://www.omegawatches.com/planet-omeg ... s-database[/url] og skrive "166.0054" i søgefeltet.
Sjældent udbudt til salg, et ur jeg godt kunne tænke mig til samlingen.
Hvis et ur har almindeligt glas eller safirglas kan du ikke pudse det som vi har anvist. Det er kun /mineral/hesalit glas man gøre det ved.
Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
Tak for svaret

jeg er også rigtig glad for det. Hvad ville du mene det ville være værd? Lægger billeder op så snart jeg får det hjem fra urmageren.
•
Svar: 1,772
Tråde: 299
Modtaget Likes: 51 i 38 svar
Givet Likes: 27
Calle86 Skrev:Tak for svaret
jeg er også rigtig glad for det. Hvad ville du mene det ville være værd? Lægger billeder op så snart jeg får det hjem fra urmageren.
Det er længe siden jeg har set et til salg, men disse "sportsmodeller" er steget en del, så 650-900 € vil være et forsigtigt bud.
Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
•
•