Ny SD 116600 og 116710 GMT BLRO i hvidguld
#31
Citat:Super fedt at vække SD´eren til live igen, og hold da op det ser fedt ud Det har alt hvad jeg mener det bør have, de har bevaret den gamle SD DNA med lidt efter nutidens nødvendige modifikationer, og ikke mindst den IMO ultra fede kvali lænke/lås

Er det et must have?? - only time will tell
Jo, det er vist en must have. Vil også bruge det som min æselbro fra den gamle Sub- / SD-kasse til den nye. Så må jeg se, hvor lang tid tilvænningen tager... Icon_e_wink
Dog vil jeg vente lidt, så uret er at finde på grey market.

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#32
Jeg har tit overvejet at skifte min Sea-Dweller 16600 ud med en af de nyere Submariners, for at kunne nyde de lækre opdateringer af lænke og krans. Dog står Sea-Dwelleren mit hjerte for nær til at skifte den ud med et Submariner. Jeg er heller ikke begejstret for de brede skuldre på de nye Submariners, så det glæder mig at de har bibeholdt de mindre kronebeskyttere på den nye 116600. Det ser jo faktisk ud til, at man kan få det bedste fra begge verdener. Det afgørende spørgsmål bliver så prisen og om de nye større visere ser harmoniske ud. Jeg synes ikke helt den nye maxi dial spiller på Submariner modellerne, men alt i alt en klasse nyhed. Jeg ved dog ikke om jeg kan nænne at skille mig af med mit 16600 Icon_e_confused
Vh, Morten Egholt.
Følg med på Ure til Tidens Instagram Icon_smil
Svar
#33
Fundet på TZ:

Til forskel fra Sub C har denne SD minut markeringer hele vejen rundt på kransen.

İmage

Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#34
KlausM Skrev:Fundet på TZ:

Til forskel fra Sub C har denne SD minut markeringer hele vejen rundt på kransen.

İmage

Mvh
Klaus
Er hornene bredere / kassen større end den tidligere SD?
Svar
#35
Ja bestemt. Diameteren er den samme (40mm) men af billederne minder kassen meget om kassen på GMT C og Sub C.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#36
Super. Og kassen vil være tykkere end subC, så det lover godt. Glæder mig til at se side to side-sammeligninger mellem 1) SDc og SD og 2) SDc og DeepSea.
Svar
#37
Er der nogle, der tør komme med et bud på prislejet? Skal man forvente samme pris som på DeepSea?
Vh, Morten Egholt.
Følg med på Ure til Tidens Instagram Icon_smil
Svar
#38
Kan man ikke lide lænke/kasse disharmonien på Sub'en får man samme udfordring med denne SD.
Prisen bliver nok midt i 60'erne.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
#39
KlausM Skrev:Kan man ikke lide lænke/kasse disharmonien på Sub'en får man samme udfordring med denne SD.
Prisen bliver nok midt i 60'erne.
Mvh
Klaus

Hm, jeg synes ellers, at den umildbart ser mere harmonisk ud, men der er jo heller ikke ret meget billedmateriale at dømme ud fra.
Vh, Morten Egholt.
Følg med på Ure til Tidens Instagram Icon_smil
Svar
#40
Syntes den er rigtig fin og jeg er helt pjattet med den matte skive
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)