Den nye Seamaster 300
...er vildt fed og i en PERFEKT størrelse (41mm) IMHO

[url]"http://www.omegawatches.com/planet-omega/watchmaking/baselworld-2014#!/seamaster-300-master-coaxial" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.omegawatches.com/planet-omeg ... er-coaxial[/url]

İmage

Billede fra Omega (link herover)
Svar
MEGET interessant!!!
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Ser meget lækker ud.

Men den gode Hr. Issing må da kende prisen
Svar
Mon ikke vi får prisen ligeså snart han har tid. Han er jo på Basel ligenu og jeg kan forestille mig han er godt hængt op Icon_razz
Svar
Den er ganske lækker og en fin størrelse.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Super flot, det kunne være jeg skulle have sådan en i stedet for ophavet det gamle SM300.

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
TDN Skrev:Super flot, det kunne være jeg skulle have sådan en i stedet for ophavet det gamle SM300.

Mvh. Thomas

Jeg tænkte lidt det samme da Ploproffen kom, men skal man give samme pris (og jeg tror denne måske endda bliver dyrere) vil jeg nu hellere have en gammel.

vh Baun
Svar
Super fedt ur og relancering IMO!

- Men det skal jeg selvfølgelig sige! Icon_e_wink

baun Skrev:Jeg tænkte lidt det samme da Ploproffen kom, men skal man give samme pris (og jeg tror denne måske endda bliver dyrere) vil jeg nu hellere have en gammel.

vh Baun

Du får ikke den første CK2913 for prisen på den nye Per - de er røget så heftigt i vejret prismæssigt de sidste par år at det må slå alt andet tidligere set indenfor vintage ure mht. %-vis stigning.....

- Det forudsætter selvfølgelig at de står helt originalt og oprindeligt!

- Denne her relancering gør dem sikkert heller ikke mindre værd!

Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Svar
PCL på et tool-ur....nejnejnejnejnejnej
Svar
Pyt med det - det er hurtigt ordnet Icon_e_wink
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)