Vis dit ur-inspirerede baggrundsbillede
Hej urnørder,

Jeg sidder og roder med et billede af et af mine drømmeure som baggrundsbillede på min PC, men det er sgu svært at finde et billede der er stilrent og simpelt nok, så der ikke er for meget farveforvirring når jeg har en masse skrivebordsgenveje ud over det hele.

Men hvordan ser Jeres ud? baggrundsbilleder på mobilos er også velkomne!
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Jeg ville nok vælge mit billede af mit Oris i denne udgave hvor der er plads omkring uret.

İmage

Vh. Michael
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Jeg har altid forskellige billeder af ure som baggrund på mine forskellige enheder. Lige nu sidder jeg på en pc med denne baggrund.

İmage
Svar
dette billed...

İmage
Mvh Hr.holm
Svar
De seneste uger har denne Icon_diver pyntet på min Mac.

İmage
Hilsen JohnMin Instagram profil.
Svar
Jeg har i en periode brugt dette billede på min MacBookPro:
İmage

Dette ligger på iPad'en:
İmage
JK
Svar
Dette pt.:

İmage
Svar
Mit baggrundsbillede på MAC'en er p.t. IKKE ur inspireret, jeg viser det dog her alligevel:

İmage

Bruger så dette som baggrunds billede på min Facebook profil:

İmage

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
Tak for det,

Gode bidrag, giver lidt inspiration Icon_e_smile
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Jeg bruger dette af mine Autaviaer. Det er ikke så stylet, men det er jo rart at kunne se sine babies når man er på arbejde!

Peter

İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)