Kevin nr 2 i dag:-)
Et fantastisk resultat i dag i F1. Første gang nogensinde en dansker på podiet i F1, klasse Kevin!

Kevin blev nr 3 i løbet, men rykkede op på anden pladsen efter Ricciardo fra Redbull blev diskvalificeret.

Alt i alt en fantastisk debut af Kevin Magnussen, det bliver spændende at følge ham fremover!

Tillykke Icon_flag

Hvad med jer, så i løbet og hvilken fremtid spår i Kevin?
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Bilerne i F1 er i dag så ens - pga. de strammere og strammere regler at fylder kørere visse minimumskrav, kunde man måske rafle om en bestemt kørerens fremtid som nok mest i dag hænger på sponsorens velvilje.

Men, hvis jeg vidste, havde jeg et meget velbetalt konsulentjob hos en relevant motorsportorganisation....

Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Ja det var en fantastisk morgen, med spænding, fart og overraskelser.
Kevins debut må helt klar betegnes som bestået, det er nok ikke sidste gang vi ser ham helt fremme i feltet.
Hvor ender han sæson-mæssigt?.....hhhmmmm.
Jeg håber på top tre, men efterhånden som de andre teams vil blive mere fortrolige med de nye biler og det nye reglement, vil de blive hurtigere. Så realistisk.... Top 10.
Med venlig hilsen T Tornberg

Certina DS Podium Valgranges
Svar
Jeg så løbet direkte og synes det var et af de bedste løb i mange år.

Ikke mindst pga Kevin's flotte kørsel.

Skal bestemt se ALLE løbene i år.
Mvh Kim 
Svar
T Tornberg Skrev:Så realistisk.... Top 10.

Ja jeg tror du har ret på den, alt i top 10 ville være et godkendt resultat!

Men jeg må indrømme at jeg godt kunne se han omkring en samlet femmer, hvis alt går efter planen. Redbull kommer jo nok igen og Mercedes ser skræmmende ud.

Men vigtigst af alt, bare han slår Button, gør han det ser det virkeligt godt ud!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
Avantismo Skrev:Jeg så løbet direkte og synes det var et af de bedste løb i mange år.

Ikke mindst pga Kevin's flotte kørsel.

Skal bestemt se ALLE løbene i år.

Icon_+1 Icon_flag
Mvh Henrik A

Svar
TioMalo Skrev:Bilerne i F1 er i dag så ens - pga. de strammere og strammere regler at fylder kørere visse minimumskrav, kunde man måske rafle om en bestemt kørerens fremtid som nok mest i dag hænger på sponsorens velvilje.

Men, hvis jeg vidste, havde jeg et meget velbetalt konsulentjob hos en relevant motorsportorganisation....

Vh. John

Har du noget der kan understøtte dette udsagn,
hvor er den dokumentation du altid efterlyser hos andre. Icon_question

Hvad han lavede her til morgen er så stort at det nærmest ikke kan beskrives,
Det var historisk både når vi snakker inden for dansk og internationalt motorsport intet mindre,
desværre er der mange som bare ikke fatter det...

Men hvis man sætter sig lidt ind i stoffet om,
hvad det kræver for at kunne køre en Formel 1 racer konkurence dygtigt,
Ja bare det at få et fast sæde i klassen uden at have store firmaer i ryggen,
Ja Så ville man have en lille smule større forståelse for hvor meget der skal kippes med flaget. Icon_flag

Den knægt præster så højt på alle niveauer,
At hvis man prøvet at tale det ned eller på andre måde degradere det,
vil det på alle med bare en lille smule forstand på sporten virke latterligt, sorry to say....
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Icon_flag Icon_flag Icon_flag Icon_flag

Icon_party Icon_drinks Icon_party
/SK
Svar
Hvis det har nogens interesse vises alle F1-løb (inkl. træning og Q1, Q2 og Q3) på tyske RTL med kyndig vejledning (på tysk) af bl.a. Niki Lauda Icon_e_wink
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings

Svar
Men også på TV 3 + med samme kyndighed.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)