09-03-2014, 10:35 AM
Spido kassen er 1000 gange flottere end den nye Okto...... Hvis du skal ha en Okto så gå efter 1. Generation, som også er et RIGTIGT dykkerur, i modsætning til det nye modeur Okto2
|
Fristet
|
|
09-03-2014, 10:35 AM
Spido kassen er 1000 gange flottere end den nye Okto...... Hvis du skal ha en Okto så gå efter 1. Generation, som også er et RIGTIGT dykkerur, i modsætning til det nye modeur Okto2
09-03-2014, 09:29 PM
Udmærket ur, men jeg foreslår at du køber et Pelagos og bruger resten af pengene på at forsøde ferien yderligere
Synes det er svært at få øje på et bedre value for money dykkerur når man tager kvalitet, finish, funktionaliteter og mærke med i betragtningen.
09-03-2014, 09:30 PM
Pelagos tænder mig ikke rigtig. Det der reelt presser mest på som alternativ (lige nu) er enten et Sub, SD eller Explorer.
Eller måske et base Panerai, eller måske........ Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
09-03-2014, 10:06 PM
KimT Skrev:Pelagos tænder mig ikke rigtig. Det der reelt presser mest på som alternativ (lige nu) er enten et Sub, SD eller Explorer. Fair nok. Så var jeg nok hoppet på et Sub omend jeg synes de er blevet for dyre i forhold til formålet (selvom jeg selv har et par stykker). But you can't go wrong with a Sub
09-03-2014, 10:29 PM
Det er sgu ikke et dykker uden lynetten,
Har læst deres højtravende forklaring hvorfor der ikke er en på uret,manglede kun violinen Nap et Rolex Kim det snakker du også tit om at du mangler/savner. Yoshikazu Akahane. 28/+50.
09-03-2014, 10:54 PM
Stensbjerg Skrev:Det er sgu ikke et dykker uden lynetten,Her
09-03-2014, 10:58 PM
Citat:af Stensbjerg » 9/03/2014 21:29 Enig - Fra ende til anden! Skal det være et rejse/ferie ur, så find sgu da en 16570 Exp II. Bedre all-round ur findes næppe.... Det havde 1000% været mit valg, ISÆR når man ser på de to andre ure du har. Et Rolex Explorer II ville sgu passe fint ind...
09-03-2014, 11:06 PM
CT-Watches.dk Skrev:Stensbjerg Skrev:Det er sgu ikke et dykker uden lynetten,Her Yoshikazu Akahane. 28/+50.
09-03-2014, 11:34 PM
Ikke for at forsvare LW´s dykkerur uden drejbar lünette, men MIN holdning er at den drejbare lünette er irelevant idet armbåndsuret for mig ikke er den primære enhed til tidsmåling under dykning. Der skal en computer til og den kan man så tage på den anden arm, eller klikke oven på sit vandtætte LW
Når det så er sagt, tror jeg også selv at det ligger sig lidt for meget op af mit nuværende LW og et SD/sub/Explorer står nok øverst på ønskelisten lige nu. (når man nu ikke kan få begge) Størrelsen på de pågældende ure gør også at det trækker den vej. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
10-03-2014, 10:33 AM
KimT Skrev:Pelagos tænder mig ikke rigtig. Det der reelt presser mest på som alternativ (lige nu) er enten et Sub, SD eller Explorer. Hej Kim Jeg synes ligesom en del andre også at selve uret du linker til er som sådan fedt nok - men havde jeg et LW i forvejen havde jeg også brugt grynene andetsteds! Det kunne være en af dem du nævner, men kunne også være en IWC AT med indvendig lynette? Du kan sikkert huske min AT 3548 coustau diver - ultimativt sommer ur IMO pga. skivens farve! Alternativt er der en masse andre skive og metal varianter af AT'en! Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel.... |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|