Svar: 696
Tråde: 31
Modtaget Likes: 43 i 24 svar
Givet Likes: 92
Fuck no.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
•
Steinhart skal bare gå langt væk. Havde en diskussion for nylig med en eller anden fyr som i RAMME ALVOR mente at hvis Steinhart lavede Rolex "hommager" så gjorde Tag Heuer også og så blev jeg ellers præsenteret for en 3-4 forskellige Tag Heuer Ure og de Rolex ure de skulle være kopier af……. Eneste de Tag Heuer ure havde til fælles med Rolex, var farven på skiven…. Hvor den Steinhart han forsvarede vare en GROV kopi af noget gammelt 3, 6, 9 Submariner.... Steinhart har MEGET lidt at byde på. Tarveligt mærke.
•
Svar: 29
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
MortenKN Skrev:Steinhart skal bare gå langt væk. Havde en diskussion for nylig med en eller anden fyr som i RAMME ALVOR mente at hvis Steinhart lavede Rolex "hommager" så gjorde Tag Heuer også og så blev jeg ellers præsenteret for en 3-4 forskellige Tag Heuer Ure og de Rolex ure de skulle være kopier af……. Eneste de Tag Heuer ure havde til fælles med Rolex, var farven på skiven…. Hvor den Steinhart han forsvarede vare en GROV kopi af noget gammelt 3, 6, 9 Submariner.... Steinhart har MEGET lidt at byde på. Tarveligt mærke.
Ikke fordi jeg har noget med Steinhart at gøre, men kan jeg nu godt følge ham til en vis grad!
Denne timehånd minder mig hvertfald om Rolex:
http://www.vintagewatch.ca/Pictures/Picture%204308.jpg
(Ved dog ikke om det var Rolex som opfandt denne hånd? - Men den blev vel designet sådan fordi lumen ikke kunne holde uden stjernen?)
•
Svar: 1,011
Tråde: 49
Modtaget Likes: 57 i 35 svar
Givet Likes: 133
Steinhart er eksakte kopier af Rolex ure. Deres Ocean 1 modeller og deraf afledte udgaver har kun navnet til forskel udseendemæssigt. Så har de nogle andre modeller som kun i større grad har fundet inspiration fra andre, f.eks. deres piloture mv.
Men stadigvæk er det et urmærke som ikke har noget originalt at byde på.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754