Pas på når du vil sælge dit ur.
[url]"http://ekstrabladet.dk/112/article2233585.ece" onclick="window.open(this.href);return false;">http://ekstrabladet.dk/112/article2233585.ece[/url]
Svar
Enig Ufatteligt hvad folk vil gøre for småpenge,
Viser bare med alt tydelighed at man på alle måder skal passe på sig selv.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Ikke, at det ikke er synd for ham, for det er det så absolut....

Men, "at sælge et mærkeur på et gadehjørne på Amager" ... Jeg har handlet et par ure efterhånden og har HVER gang gjort mit forarbejde (fundet ud af så meget som muligt omkring køber, for at danne mig et indtryk af ham eller hende) og med mindre jeg kender personen, enten via fælles bekendte i "ur-verdenen" eller har handlet med ham tidligere vil jeg ALTID mødes på en cafe (som jeg kender) eller i min bank!

Ligesom der oftest bliver rådet til herinde: "man skal købe sælger" så skal man ligeså "købe" køber...
Simon Hedegaard
Svar
Fy for den lede!! Godt han overlevede.
Svar
Sådan nogle dumme svin!!! Icon_evil
Svar
Jeg begravede en god ven for 10 år siden

offer for en bil handel på dba, hvor morderen ingen penge havde, men ville have bilen.

Psykopater kan man aldrig gardere sig mod
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Godt nok en grim sag Icon_e_sad
Svar
Pyha... Godt at han overlevede! Psykopater er der sgu nok af derude!!
Svar
Læste den lige på nettet og ville poste her, men kunne se Torben havde "advaret". Ja det er sgu øv. De fleste der sælger dyre ting tænker sig dog om og researcher på køberne.

Amehlbye det er sgu skrækkeligt at høre - håber han blev fanget og smidt bag tremmer?
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
For satan Icon_twisted det er dårligt at man ikke kan forsøge at handle uden man, skal sætte liv og lemmer på spil.!
Uanset om det er på et gadehjørne" måske ikke det bedste sted" men tror bare at den type personer er ligeglad med om det er et gadehjørne eller en cafe, hvis de vil have uret eller den genstand der handles, uden at betale så er de total ligeglade.

Men held og lykke til den stakkels mand.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)