Kun et mærke.....
Kun eet mærke, ja så bliver det ikke Breitling Icon_rolleyes

Med Ploprof 1200 - Planet Ocean samt diverse Seamaster, bliver mit valg Omega.

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Men Rolex er tæt på....
Svar
Jeg forstår godt dit valg Claus. Omega har en stribe af lækre ure!
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Ja, og de er sandsynligvis mere villige til at komme med sjove modeller fremover, end Rolex. Derfor ingen tvivl her.
Svar
Hvis jeg skulle holde mig til et mærke, ville det blive IWC. Deres sortiment er bredt og de udvikler nye, avancerede ure.
JK
Svar
jk Skrev:Hvis jeg skulle holde mig til et mærke, ville det blive IWC. Deres sortiment er bredt og de udvikler nye, avancerede ure.
JK

Icon_+1
Svar
Klart rolex !
Jeg siger, ikke overraskende, Heuer. Intet mærke passer mig bedre. Simpelthen.
Svar
Selvom mit favorit ur er Rolex Expl II 216570 så ville jeg nok vælge Omega, hvis jeg kun måtte vælge fra et mærke - de har lidt flere modeller, som falder i min smag sammenlignet med Rolex.
MVH Jesper
Svar
Det er et svært spørgsmål at svare på da mit valg afhænger ret meget af om der må købes ældre ure af mærket eller om der udelukkende må købes nye…. Er det udelukkende nye ure ville mit valg være Tudor, da jeg ser mange positive takter hos dem på deres nye ure og jeg syntes de rent designmæssigt er Rolex overlegne……

Må man derimod gerne købe ældre ure ville valget naturligvis være Rolex.... Intet andet mærke hænger så godt sammen på alle punkter.
Svar
Alt der kommer eller nogensinde er kommet, fra det valgte mærke.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)