Hjælp til køb af mit første rigtige ur.
Seiko SKX007

Nok et af de bedste ur til prisen og du får overskydende penge til at inviterer lillemor på Jensens.
Svar
Tusind tak for de mange svar og den fine modtagelse Icon_clap

Har kigget alle jeres forslag igennem og må sige Certina passer som Hans i Grethe på den stil, kvalitet og pris jeg søger her med mit debut køb - jeg ville selvfølgelig ønske at jeg havde nok på opsparingskontoen til et ur fra et af de helt store mærker, men jeg er relativ ung og ved nu 100 gange mere om ure end jeg gjorde for blot et par dage siden.

Når jeg har fået købt det ur jeg nu vælger, så smider jeg lige et billede op her af købet Icon_e_biggrin1

Mvh Ivan.
Med venlig hilsen
Ivan B. Nielsen

Certina DS-2 125th Anniversary Edition Silver Bracelet
Police Navy MF Black Bracelet
Skagen 234XXLT Grey Mesh
Casio G001 G-shock Illuminator
Svar
Hæng ud her og læs en masse gamle tråde. Det er en god måde at lære mere på og har du spørgsmål opretter du bare en tråd og spørger løs Icon_e_wink

Held og lykke med købet - jeg glæder mig til at se hvilket Certina du ender ud med Icon_e_biggrin1
Svar
Min urglæde startede for alvor for ca 10 år siden.

Der fik jeg mit første lækre ur, som jeg havde gået og kigget på længe.

Certina DS Cascadeur.

Jeg har faktisk uret på i dag.
Mvh Kim 
Svar
Ivan.B.Nielsen Skrev:...må sige Certina passer som Hans i Grethe på den stil, kvalitet og pris jeg søger her med mit debut køb...

Hahaha
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Kunne forstå at du muligvis har fundet dit rette ur, hvilket er fantastisk! Der er intet som at have et godt ur, som man kan være møg glad for og som man ikke kan undvære. Som mange af de andre ville jeg også anbefale dig mærkerne Certina, Seiko, Tissot og TAG Heuer, men jeg ville nu også anbefale dig Festina. Jeg har selv et Festina som jeg er ekstremt glad for, det dur bare.

Held og lykke med dit kommende nye ur, er spændt på at se dit valg. Icon_e_biggrin
Japanske og schweiziske ure kan findes på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.dan-acc.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.dan-acc.dk</a><!-- w -->
Der er tale om nye mærker på det danske marked, som ikke er set før, tag et kig og udvid horisonten inden for ure, <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.dan-acc.dk" onclick="window.open(this.href);return false;">www.dan-acc.dk</a><!-- w -->
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)