Er 3536-02 uden papirer til at afsætte?
Tak for svar alle sammen! Mølbaks eksemplar prissat til 23k inkl. alt undtagen papirer er måske ikke helt dårligt, men det afhænger jo af standen. Det skal lige kigges nærmere på.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
For mig betyder det originale købsbevis ikke så meget. Kassen er nice to have, det er mest instruktionsbogen jeg syntes der er lidt sjov at have.

Om det eksemplar Mølbak har til salg; det er upoleret hvilket er godt!
...Men det er så ridset at det for at blive godt igen skal forbi en meget dygtig urmager. Det er ridser, ikke hak og det kan blive rigtig fint igen!

GST kasse og lænke har så mange facetter hvor det veksler mellem børstet og blankt at det er en stor udfordring at få pænt og korrekt.

Blot til info.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
Svar
T.Hansen Skrev:Er 25K ikke en kende i den høje ende uden papirer?, jeg syntes at have set og ejet flere stykker i omegnen af 25K som komplette sæt. But maybe I am wrong Icon_dontknow

Du har fuldstændig ret, men priserne er steget markant de seneste år. Jeg solgte også komplette sæt for 25k men de ligger nu lige under/over 30k. Hvis uret er i top-stand.

Mads har ramt meget præcist med prisindikationerne tror jeg.

Mvh
Michael
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)